- 656 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ölümsüz Aşıklar
Bir sonbahar günüydü. Havada aşk nidası vardı. Cem ise sevdiği kız olan Jaleyi düşünüyordu ve onsuz bir an bile yapamıyordu. Bir zaman sonra Cem ile Jale dışarıya çıktılar ve deniz kenardı oturdular. Cem’in sevgi dolu bakışlarına karşın Jale, Cem’in gözlerine bakamıyordu. Ailesi Jaleyi Cem’e değilde kendi istedikleri biriyle evlendirmek istiyordu. Ama Jale Cem’e bunu söyleyemedi. Birgün Cem aşırı baş ağrısı şikayetiyle hastaneye gitti. Doktor bir takım tahlillerden sonra hastalığının ne olduğunu Cem’e söyleyemedi. Çünkü Cem daha hayatının baharındaydı. Yakışıklı, cesaretli yani taşı sıksa suyunu çıkartırdı. Doktor Cem’e acıdığı için bir sorunun yok ama iki gün sonra tekrar muayeneye gel dedi. Nasıl söyleyeceğini bilmeyen doktor iki gün sonra bunu nasıl söyleyeceğim diye düşündü. Cem eve giderken Jale ile karşılaştı. Zorda olsa Jale Cem’e beni başkasına verecekler, benden sana yar olmaz dedi ve ağlar halde koşa koşa Cem’in yanından uzaklaştı. O an dünyası başına yıkılan Cem evine gitti. Cem Jale’den duyduklarından sonra yorgun düşmüştü. Birazda olsa ayağa kalkıp doktora gitti. Doktor ölümcül hasta olduğunu Cem’e nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Cem ısrarla doktora neyim var diye sordu. Doktor ise beyninde kötü huylu ur olduğunu ama umudunu yitirmesini söyledi. Üç gün içerisinde hayatı kararan Cem artık ölüden bir farkı yoktu. Arkadaşları birgün boyunca Cem’i hiç dışarıda göremeyince merak ettiler ve Cem’in evine gittiler. Uzun bir süre kapıyı çaldılar fakat kapı açılmadı. Arkadaşları iyice merak etmeye başladı. Böyle olmayacak dediler ve kapıyı kırıp içeri girdiler. Cem’i yerde baygın halde görünce hemen hastaneye götürdüler ve yoğun bakım servisine aldılar. Cem’in durumunu duyan Jale ise sararıp soldu. Babasının evinden birkaç kez kaçıp Cem’i gidip görmeye çalıştı ama kaçmayı başaramadı. Üç gün sonra evden kaçmayı başaran Jale ve Cem’in yanına gitti. Doktora Cem’i görmek istediğini söyledi ama Cem’i göremedi. Çünkü Cem dün gece ağırlaşmıştı ve bedeni buna dayanamamıştı. Doktoru Cem’in vefat ettiğini Jale’ye söyledi. Şoka giren Jale bir süre sonra anca kendine geldi. Ağlayarak hastaneden çıktı ve köprüye yöneldi. Bu dünyada kavuşamadık hiç değilse öbür dünyada bulaşalım diyerek köprüden atlayarak kendini soğuk sulara bıraktı.
SON
[13:55/04.04.2011/Pazartesi]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.