- 1576 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ KİŞİLİK KALABALIK
Seninle, hem pamuk şeker yiyip, hem uçurtmasını uçuran çocuk gibi mutluydum..Gidişinle, uçurtma elektirik teline dolanıyor. Pamuk şekerimi rüzgar uçuruyor, elimde bir çomakla, uçurtmanın ipi kalıyor. Bu çomakla ve iple, ne yapabilirim diye, üzgün üzgün bakıp kalıyorum. Her gidişinde, buna benzer çocukça hüzünlerle çareler arıyorum...
Tek başıma, elim şakaklarımda kalakalıyorum. Sanki gökyüzü üstüme düşüyor da, ağırlığından iki büklüm oluyorum. Sahibinden tekme yeyince koltuğun arkasına pusan kedi yavrusu gibi, öylece pusup, iki büklüm oluyorum. Camlara bile çıkamıyorum. Sevdiğimiz baharı seyretmeye korkuyorum. Perdelerim bile kapalı. Ancak perdenin arkasından gizli gizli, insanları seyrediyorum. Sanki, beni birileri arıyor gibi. Sanki suç işledim de, cama çıkarsam görecekler ve alıp götüreceklermiş gibi hissediyorum. Götürürlerse bırakmazlar da, sen gelince bıraktığın yerde ya, bulamazsan beni diye korkuyorum..
Hani tek başıma kalıyorum dedim ya.!Senin sevdiğin yemekleri yapıyorum. Patlıcanın her çeşidini, her gün sırayla. Mutfağı dağıtıyorum, yemek yaparken,tek temiz tabak bırakmıyorum, sonrada dönüp ’’aman temizleriz ne olacakmış’’ diyorum, senin gibi. Sevdiğin müzikleri dinliyorum. Senin kıyafetlerini giyiyorum, sen gibi televizyon karşısında oturup, haberleri seyrederken küfür ediyorum. Maçları hiç kaçırmıyorum. Senin gibi yorgana sarılıp uyuyorum.Sabah duş alıp, bir sigara ve bir bardak çay içmeden konuşmuyorum. Senin gibi okşuyorum çocukları.
Gülleri suluyorum sevip onlarla konuşuyorum.Gülün üzerine bir arı konuyor, arıyla gülü bize benzetiyorum. Bu benzeyişe hınzırca gülüyorum, aynı sen gibi. Kuşları, sokak kedilerini senin gibi besliyorum..
Sen neleri seviyorsan, nelere kızıyorsan, nasıl davranıyorsan hepsini eksiksiz yapıyorum. Ama bir farkla, ev çok soğuk oluyor.İçimin buz soğuğunda, geleceğinin umudunda hep kardelenler var.
Tek başıma kalmıyorum ki, çünkü ben yok oluyorum. Yokluğunda ben sen oluyorum sevgili...
Ya gelişin......
Gelişin bayram şenliği, annemin evinin bayram kalabalığı...sen benim iki kişilik kalabalığımsın...
SOL YANIMA....
MERYEM TUNA.. 26.03.2011/İZMİR
YORUMLAR
" Sen benim,iki kişilik kalabalığımsın..." Öylesine içten ,anlamlı ve de duygu yüklü ...hoş "
Şiir tadında bir söylem... Ayrıca , sevgiliye özlem,onu her dem arayış ,ancak bu kadar güzel
dillendirilebilir. İnsan sevince ,işte böyle sevmeli ,diyesi geliyor içinden..Kutlarım sizi,Gönül teline
dokunan bu dizeleriniz için.Sevgiyle sağlıcakla kalınız ,saygılar değerli yazar arkadaşım.Saygılar.
meryem tuna
asker55
Şimdi bir kere daha okudun,o harika yazınızıAynı hazzı duyumsayarak.En azından "günün yazsı" olmamasını yadırgadım.Varsın olmasın,bu görkemli sevdanıza,benden selam olsun efendim.İki ayrı bedende bir yürek olmayı başarmışsınız,
ömemli olanı da bu değil mi? Tekrar kutlarım sizi.