bana geri dönebilecek misin sevgilim ?
sevgilim;
seninle ne mutlu günler yaşamıştık. el ele yürürdük sahil boyu, göz göze gezerdik bütün bir semti, kokumuzu içimize çekerek yürürdük hep. neler oldu da değişti bunlar? elveda demenin zamanımı geldi yoksa? ELVEDA diyipte arkanı dönüp gidecek misin yoksa sevgilim? beni arkanda gözü yaşlı bırakıp...
içine sinermi sevdiğim? sevipte gitmek yakışır mı sana? kendine bağlayıpta gitmeyi vicdanına yedir misin sevgilim? sevimiyorum diyipte gitmeyi ister misin sevgilim? bensiz yapabilir misin gözbebeğim? ben sensiz olamam sevdiceğim. sensiz yaşayamam, seni seviyorum seni bırakamam.
el ele tutuşupta yürüdüğümüz o yolları, kokunu içime çekerek geçirdiğimiz o yolculuğu unutama üzerine toprak atamam sevgilim. üzerine yığınl toprak, çiment döküp yeni bir bina yeni bir hayat kuramam ben sensiz yapamam sevgilim.
ama bana aglıyorum sana yalvarıyorum diye de geri dönme sevdiğim. mutlu edemezsin o zaman beni eski anıları tekrar yaşayamayız segilim. eski mutluluğumuza geri dönemeyiz. beni eskisi gibi sevemezsin, gözün dışarda olur sevgilim. ihanet edersin bana...
arkandan feryat edersem geri dönme sevgilim.
eger beni sevmiyorsan bana gei dönme sevgilim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.