- 1404 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şiir, Şarkı ve Türkü Dostları../ Hikmet OKUYAR
Kızılay Şiir Akşamları kapsamında, faliyetlerinden söz ettiğimiz Şair Murat Duman ile Yanık Ahmet Şahinoğlu tarafından tertiplenen Sizlerden Size Şiir Dinletisi; 25 mart 2011 Cuma günü saat 19.30 - 23.00 saatleri arasında gerçekleştirildi.
Ankara’da yaşayan ya da proğrama davetli olarak il dışından katılan bazı şiir şarkı türkü dostları Kızılay Şiir Akşamları kapsamında Sizlerden Size Şiir Dinletisi etkinliğinde şiir güzelliğinde bir birliktelik oluşturdular.
Tekiner AKSOY, Orhan ÇINAR, Tolga DAĞAŞAN, Mehmet SÜMBÜL, Emine ŞAHMAN,
Yeter YILDIZ TAŞ, Döndü KARAKÖSE, Hüseyin DENKL, Aşık YORGUNİ, Faruk DAĞAŞAN, Ünal YALVAÇ , Şeyma ŞAHİN, Fatma ŞAHİN, Zubeyda PEK, Celal FİL,Turgut KOÇAK,
Halil TÜRKMEN, Nemci DAL, Abbas YURT, Orhan DOĞAN, Kadir TUNCER, Necdet ÖZDEMİR, Nevzat TAŞKIRAN, Murat DUDAHİ, Ozan SEVDAİ,Yeter BEKTAŞ, Fatma KIRICI,
Ayten ÇINAR, Cemali ALTINEL, Deniz ŞAHİNOĞLU , Orhan Gazi YILMAZ, Melek KÜMBÜL,
Kul Kemal IŞIK, Sakine IŞIK, Reis AYAR, Eyup ŞAHAN, Medet AKPINAR, Erdoğan ATEŞİN ,
Ali Osman EMİNOĞLU, Necati ÖZDENKOŞ, Hatice TÜRKEN, Ayşe BİÇER, Ali ALTINLI,
Arzu Buse ERASLAN , Hüdaverdi ZAĞLI, Ünal KAR, Fatma ŞANCI, M.Ali ERÖKSÜZ,
Bayram YELEN, Şenol DAL, Nejdet COŞKUN, Ayşe KAYGUSUZ, Fikret DİKMEN ile birçok sanatsever tarafından ilgiyle takip edilen proğramın sunuculuğunu Şair Murat DUMAN ile Yanık Ahmet ŞAHİNOĞLU yaptı.
Sizlerden Size Şiir Dinletisi proğramının açılış konuşmasını yapan Şair Murat Duman, hafta ile ilgili konuların işleneceğini bildirerek dinletiyle irtibatlı tüm şiir şiir müzik şarkı türkü dostlarına teşekkür etti ve proğramı il dışından takip eden sanatçıların mesajlarını ve tebriklerini duyurdu.
Sizlerden Size Şiir Dinletisi; şairlerin ve şiir yorumcuların şiir sunumları, aşık ve ozanların deyişleri, şarkı türkü ustanalarının da seslendirdikleri memleket şarkıları ve türküleri ile renklendi.
Proğramın akışına, şiirlerdeki şarkı ve türkülerdeki mana derinliğine göre bazen hüzünlü bazen de coşkulu anlar yaşandı.
Katılımcılar şiir yorumlarını deyişleri şiir güzelliğinde dinliyerek, alkışlarıyla şarkı ve türküleri de eşlik ederek paylaştılar şiir şarkı türkü ustalarını şiir yorumcusu şiir dostlarını alkışlarla desteklediler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.