- 843 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞİMDİ VE HEMEN...
Alınyazımızın okunaklı olmadığı ama; insan olmanın dokunaklı olduğu bir zaman diliminde yaşamakdayız.Modern zamanların, modern hurafelerin zihnimizi alabora ettiği bu zaman diliminde bu tahirbattan payımıza düşen miktar kadar nasipleniyoruz .
Yeniden başlamalıyız. Çünkü başladık zannı ileyiz. Bu başlamak anlamına hiç gelmemeli...Biz hiç başlamadık ki. Bakışlarımız, bakışaçılarımız,bakdığımızı anladığımız, anlayamdığımız içindir ki yeniden başlamalıyız. Varedenin adıyla gene onun mesajının o içtenliğiyle,sahiciliğiyle,sahihliğiyle, kuşatıcılığıyla tanışarak işe başlamalıyız...
Tarihin akışını kökden değiştiren o ana akımın, o müstesna insanlık devriminin ,’eşkiyadan sahabe çıkaran yangın’ın bir kıyısında olmak adına yeniden başlamak....
Sanki üzerimize yeni yeni ayetler iniyormuşcasına o heyecanla derin bir uykudan uyanırcasına yeniden başlamak...
Hayatımızın inanç karşısında yalancı düşmesi adına geçmişle gelecek arasına bir köprü kurup orada,o anda ’şimdi ve hemen’ yeniden başlamak... İnsanız elbette ki zaaflarımız var ve elbet o eski ve eskimeyen zaaflarımızı bir kenara bırakarak yeniden başlamak..
Yaşadığımız hayat içerisinde bir aynaya benzeyen inancımızın yanında elbette ki o aynaya sıçrayan lekeler hükmünde olan günahlarımzıdan beri olup, nedamet duyup geri dönüp yeniden başlamak....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.