- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
28 aralık 1981-17 mart 2011 ne seninle ne sensiz....
Hayatımda 28 aralık 1981’ le yeni bir dönem başlamıştı..Çünkü o gün evlendim...Çook büyük hayallerim vardı...Mutluluğa dair,sevgiye ve aşka dair..Anlaşarak evlenmedik ...Görücü usulü..!!Ancak bir beğeni,üç aylık nişanlılıktan sonra bir elektrik oluyor ya,işte öyle bir şey..Ama evlilik içinde sevginin ve saygının birlikte BÜYÜYECEĞİNE inanıyordum..Beklentilerim çoktu belki,hayatın ne getirip götüreceğini bilemezsiniz ki...!!!Hiç kimse ayrılmak ya da mutsuz olmak için evlenmez.... Evlilikte ,elektronik eşya gibi şans bence...Şansın varsa her şey iyi gidiyor..Başında gelişen olumsuzlukları zorlamanın mantığı yokmuş,bunu yıllar sonra anladım..Kopacaksa kopuyormuş..Buna engel olunamıyor maalesef...
Evlilik denen olay bir sanatmış...!!o günlerden bu güne gelinceye kadar, o kadar üzücü olaylar yaşandıki,kırılanları toparlamak mümkün olmadı..Kırılanları yapıştırsan da izini yok edemiyorsun..Kaçınılmaz sona gelindi nihayet..17 MART 2011 GÜNÜ TAM OTUZ YIL SONRA resmen ayrıldık..Ne tuhaf değil mi,hiç bir şey hissetmiyorum..Duygularım nötr..
Bu günden sonra yeni bir dönem başlıyor hayatımızda..İki kızım ve benim için...Zaman ne getirir,ne götürür bilinmez..Geleceğe dair hiç bir öngörüm yok maalesef...Zaman gösterecek her şeyi...Yazacak başka şey yok şu anda..Daha sonra belki..
Hayatın bize bundan sonra güzel günler göstermesini dilemekten başka çaremiz yok,şimdilik....
Sevgiyle kalı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.