- 914 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALİNİ OLSUN BIRAK BEN DE...
YÜZÜ GÜLÜYORDU,SEVİNÇLE OTURDU ADAM BİLĞİSAYARININ BAŞINA,SEVDİĞİNE BİR MESAJ YAZDI UMUTLA.YENİ AMELİYAT OLMUŞTU SEVDİĞİ DURUMUNU ÖĞRENMEK,SANAL DA OLSA ÖZLEM GİDERMEK İSTİYORDU SEVDİĞİYLE.İÇİ İÇİNE SIĞMIYORDU TUŞLARA VURURKEN,ALACAĞI HABERLE MUTLU OLMAYI HAYAL EDİYORDU...
’’MERHABA’’ DİYE BAŞLADI YAZMAYA,KIZININ GİRDİĞİ SINAVDAN BAHSETTİ,’’SEN NASILSIN,KENDİNE DİKKAT ET’’ DİYEREK TAMAMLADI.GÖNDER’İ TIKLADIĞINDA ÜSTÜNDEN BİR BÜYÜK YÜKÜN KALKTIĞINI HİSSETİ,HAFİFLEMİŞTİ...BÜTÜN DİKKATİNİ EKRANA ODAKLAMIŞ GELECEK YANITI BEKLİYORDU ADAM.ÇOK DA GEÇMEDİ BEŞ DAKİKA BİLE OLMADAN BELKİ EKRANDA BELİRDİ,SEVİNÇLE AÇTI ADAM,SEVDİĞİNDENDİ GELEN MESAJ NASIL SEVİNMESİNDİ.’’MERHABA’’ DİYE BAŞLAMIŞTI SEVDİĞİ DE YAZISINA,’’BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM İNŞALLAH DAHA BAŞARILI OLUR’’ DİYOR DU KIZI İÇİN.ADAM,BİR AN İRKİLDİ,NEFES ALMAKTA ZORLANDIĞINI FARKETTİ,GERİYE DOĞRU YASLANDI,GÖZLÜĞÜNÜ ÇIKARDI ŞÖYLE ÇARESİZCE BAKINDI ÇEVRESİNE...ANNESİ VE KIZLARI UYUYORDU VE VAKİT GECEYARISI OLMUŞTU.GÖZLÜĞÜNÜ TAKTI,KALDIĞI YERDEN YENİDEN OKUMAYA BAŞLADI...
’’BEN İYİYİM,HAYATIMDA BİRİ VAR VE ÇOK MUTLUYUM...BENİ HAYATINDAN ÇIKARIRMISIN’’
DONDU KALDI ADAM NE YAPACAĞINI BİLMEZ HALDE.EVET,İLİŞKİLERİ İYİ DEĞİLDİ SEVDİĞİYLE SON ZAMANLARDA AMA BÖYLE ŞEYE HAZIR DEĞİLDİ BEKLEMİYORDU BÖYLE DURUMU.
ELİNİ CEBİNE ATTI YILLARIN VERDİĞİ ALIŞKANLIKLA...AMA SON ZAMANLARDA SİGARAYI BIRAKMIŞTI, YOKTU SİGARASI.HEMEN GİYİNİP ÇIKARI ÇIKTI,KENDİSİNİ OLDUKÇA KÖTÜ HİSSEDİYORDU,BAŞININ DÖNDÜĞÜNÜ HİSSETTİİNCE BAHÇE KAPISINA YASLANDI BİRAZ,AYAKLARI YERDEN KESİLMİŞ GİBİYDİ,BOŞLUKTA OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜ.BU SAATTE BÜTÜN BAKKALLAR KAPANMIŞTI ZORDU SİGARA BULMASI.
OTOGARA YÖNELDİ,İKİ PAKET ALDI.BİR PAKETİN KENDİSİNE YETMEYECEĞİNİN FARKINDAYDI ADAM...HEMEN ORACIKTA YAKTI BİR SİGARA VE DERİN DERİN İÇİNE ÇEKERKEN SÖYLENİYORDU SEVDİĞİNE...YOLLAR BOŞ ORTALIK SAKİN GECENİN O VAKTİ,NEREDEN AKLINA GELMİŞSE BİR TÜKÜ MIRILDANMAYA BAŞLADI ADAM,
’’MADEM AYRILMAKTI MURADIN,NEDEN BENİ ATEŞLERDE YANDIRDIN’’.BAŞKA TÜRKÜ TUTTURDU SONRA ’’BÖYLE BİR GAVURUN ÖZLEMİ VAR BENDE’’EZBERİ ZAYIFTI ADAMIN,NORMALDE NE ŞARKI BİLİRDİ NE TÜRKÜ NE ŞİİR EZBERE AMA,O AN YILLAR ÖNCE OKUDUĞU ŞİİRLER BİLE GELİYORDU DİLİNİN UCUNA SÖZ OLUYORDU...
EVİNE DÖNDÜĞÜNDE HALA KENDİNE GELEMEMİŞTİ,GECENİN AYAZI BİLE KENDİSİNE GELMESİNE YETMEMİŞTİ.BİR SİGARA DAHA YAKTI,BİR KEZ DAHA OKUDU MESAJI,YENİDEN OKUDU HEP AYNIYDI YAZILANLAR.
’’HAYATIMDA BİRİ VAR...ÇOK MUTLUYUM...BENİ HAYATINDAN ÇIKAR’’ O KADAR KOLAYMIYDI,SÖYLEMESİ KADAR KOLAYMIYDI AKLINDAN ÇIKARMAK,UNUTMAK O ZATEN İHTİMAL BİLE DEĞİLDİ...BU YAŞINA KADAR AŞK NEDİR?BİLMEMİŞTİ Kİ ADAM...İLK KEZ EVET İLK KEZ AŞIK OLMUŞTU.AİLESİNE YÖNELİK MÜSTEHZİ İFADELERİ BİLE BU UĞURDA DUYMAZDAN GELMİŞ,ÇOK ÖNEM VERDİĞİ ONURUNU BİLE UMURSAMAMIŞTI...ARDI ARDINA YAKTI SİGARASINDAN...
’’YOK,SEN İSKENDER DEĞİLSİN BİR KILIÇ DARBESİYLE KESTİRİP ATAMAZSIN BÖYLE’’.
ORTAK BİR GELECEKLERİ OLMADIĞINI FARKETMİŞTİ ADAM SEVDİĞİ İLE AMA,KOPAMAMIŞTI,KOPAMIYORDU...ELLİSİNDE AŞIK OLMAK,GÖNÜLDEN SEVMEK GALİBA BÖYLE BİRŞEYDİ.SAATİNE BAKTI,SABAHIN BEŞ’İ OLMUŞTU,ARTIK YATMASAM DA OLUR DİYE DÜŞÜNDÜ GİDİP ÇAY YAPTI, YANINDA KARA KIZININ YAPTIĞI KEKLERDEN ALDI AÇLIĞINI BELKİDE AÇLIĞINDAN ÇOK KAHRINI BASTIRMAK İSTER GİBİYDİ...
DUYĞULARINA HAKİM OLMAK ZORUNDA OLDUĞUNU HATIRLADI...EVET SEVMİŞTİ...HEM DE ÇOK SEVMİŞTİ...HER ŞEYİNİ VERECEK KADAR...HER ŞEYİNİ ORTAYA DÖKECEK KADAR...AMA OLMAMIŞTI İŞTE...ASLIN DA BİLİYORDU,SEVDİĞİNİN HAYATINDA BİRİ OLMADIĞINI,KENDİSİNİ UZAKLATIRABİLMEK İÇİN BUNUN BİR OYUN OLDUĞUNU BİLİYORDU...AMA,YÜREĞİ YANMIŞ VE YARALANMIŞTI BİR KERE...
’’ARTIK FATMA BACIYA DA,KAHVE FALINA DA,SANA DA İNANMIYORUM,BELLİ KENDİN GELMEYECEKSİN,HAYALİNİ DE AL GÖTÜR BENDEN.KENDİNİDE HAYALİNİ DE İSTEMİYORUM DÜNYAM DA.’’
GÜLÜMSEDİ BUNLARI YAZDIKTAN SONRA,KENDİ GELMESEDE HAYALİNİ BIRAKSA NE İYİ OLURDU DİYEBİLDİ ADAM...AKLININ EN ÇIKMAZ KÖŞESİNE SEVDİĞİNİN ADINI YAZARAK...
YORUMLAR
Merhaba,
Yazınızı küçük harflerle yazmalısınız. Böylece okumak daha kolaylaşmış olur. Sanırım yaşanmış bir ayrılık hikayesi. Yaşanmış diyorum çünkü olay en saf haliyle aktarılmış okuyucuya.
Yazmak en güzel aşktan bile daha büyük sevdadır. yazmaktan vaz geçmeyiniz.
Saygılar.