- 1366 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÜLMEK DE GEREK
…….Sevgili okurlarım, öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, cadde ve sokaklarda yürüyen insanlarımızın yüzlerine baktığımız zaman, gülen ve neşeli insanlarımızı zor görmeye başladık. Ben de “İki kahkaha, bir pirzola kebabına bedelmiş” açısından yola çıkarak sizlere bir temel fıkrasını anlatayım dedim ama, Gaziantep27 okurlarından bana bir pirzola kebabını kim yedirir bilemiyorum. Belki bir cömert çıkarda bana bir pirzola kebabını yedirir diyorum. Haaaa, olmazsa da canınız sağ olsun. Günün birisinde gelir Ökkeş Özekşi Beyden bir pirzola kebabı yerim inşallah. Boş ver, boş ver, şimdiye kadar yedik de ne oldu. Şimdi asıl konu olan fıkramıza gelelim. Bizim Karadenizli Temel bir gün bir araç da giderken, önüne trafik polisi çıkıp Temeli durduruyor. Bugün bütün araçlarda gidenlerin hepsine ceza yazdım. Fakat yalınız sizin emniyet kemeri kullandığınızı gördüm. Bu yüzden size 5000 TL ödül veriyorum. Yalınız çok da merak ediyorum. Bu 5000 TL ödülü nereye harcayacaksınız deyince, temel büyük bir heyecanla, memur bey vallahi billahi hemen bir sürücü kursuna müracaat edip kendime bir ehliyet alacağım diyor. Trafik polisi “Demek arabayı ehliyetsiz mi kullanıyorsun” demesiyle, Fadime hemen söze karışarak “Vallahi memur bey, Temel içkili olduğu zaman ne söylediğini bilmez” der demez, arka koltuktan Kemal “ yaho Temel ben sana söylemiştim daaa. Hırsızlık araçla yola çıkılmaz diye. Burada ortalık allak bullak olur. Vallahi Trafik polisinin bundan sonra nasıl bir işlem yaptığını ben de bilemiyorum.Bilsem size onu da anlatırdım. Bir başka gün, bir başka sohbet köşemde buluşmak dileği ile, en güzel ve mutluluk dolu günler hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız…