DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN......
SENİ ÖYLE COK SEVDİM Kİ AMA SANA BUNU SÖYLEYEMEDİM.ZAMANSIZ GİTMELERİN OLDU SANA BİR AN BİLE DUR DİYEMEDM..BU CAN SENSİZ YAŞAMIYOR BIRAKMA BENİ DİYEMEDİM GİTME İŞTE BE GİTME.......
HEP GELECEGİN GÜNÜ BEKLEDİM YENİ GİTMELERİNDEN HABERSİZ...YASAMAK DEĞİL BENİMKİSİ SENSİZ, SADECE ÖMÜR DENİLEN SERMAYEDEN GÜN ÇALMAK TIPKI SENİN BENİM KALBİMİ ÇALIP SONRA SESSZCE KAPIYI ÇEKİP ÇIKTIĞIN GİBİ..HİÇ DEĞİLSE BİR UMUT BIRAKSAYDIN İÇİMDE BİR UMUT, SANA DAİR..SEN DEMEK YAŞAMAK DEMEK BENİM İÇİN.AMA SEN BIRAKIP GİTTİN TIPKI YİNE GİDECEĞİN GİBİ VE BENİM SANA DUR DİYEMEYECEĞİM GİBİ..
HAYATTA HERKESİN BİR ALTERNATİFİ VARDIR DERDİN ..OYSA BEN SENİN ALTERNATİFİNİ HİÇ ARAMADM Kİ SANA VE GÜZEL GÖZLERNE BAKTGM GİBİ KİMSEYE BAKAMADIM Kİ YERİNE KİMSEYİ KOYAMADM Kİ.. ŞİMDİ SÖYLÜYORUM SANA EY SEVGİLİ. GİTME İŞTE BE GİTME YALVARIRIM GİTME BIRAKMA BENİ.
ANNESİNİN ARDINDAN GÖZYAŞI DÖKEN, GİTME DİYEMEYEN BİR ÇOCUK MİSALİYM YANİ O DERECE ÇARESİZ..NE OLUR GİTME..BENİM İÇİMİ BÖYLESİNE YAKIP GİTME.
NELERİ PAYLAŞTIK SENİNLE NELERİ AŞDIK KİMSELER YANIMIZDA YOKKEN BİZ BİRBİRİMZ İÇİN VARDIK YERİ GELDİ ACILARMIZI BİRBİRİNE KATIP ONLARDAN MUTLULUK YAPTIK..AYNI ŞARKILARA AGLADIK, AYNI ŞARKILARI MIRILDANDIK..YOKLUĞUNDAKİ GEÇEN ZAMANLARI HATIRLIYORUM DA SEVGİLİ,YALNIZLIK SADECE MEZARDA OLMAZMIŞ DEDİRTTİN BANA. BU KADAR SEVMİŞİM İŞTE SENİ ANLASANA...
HAYALLERİNE KAVUŞABİLİR İNSAN HER BAHAR AMA BU KADAR COK SEVENE BİRAZ ZOR KAVUSUR BUNU SAKIN UNUTMA..
FAST FOOD OLMUŞ ARTIK HERŞEY DUYGULAR BİLE.. FARKINDA DEĞİLMİSİN EY SEVGİLİ..MADEM Kİ BULMUŞSUN SENİ GÖNÜLDEN SEVENİ ,ÖYLEYSE NEDEN ARDINDA BENİ YAŞLI GÖZLERLE BIRAKIP GİDİYORSUN EY SEVGİLİ..AMA İLLA DA GİTMEN GEREKİYORSA BENİ DE YANINA AL, AMA BIRAKMA BENİ YALNIZ BURALARDA..BAŞEDEMEM Kİ BEN SENSİZ BU ŞEHİRLE..HELE BİRDE ÜZERİNE SENSİZLİK EKLENİRSE VAY HALİME!!...
GİTME EY SEVGİLİ GİTME ONCA YAŞANMIŞLIKLARA YAZIK ETME....ŞUAN BİLE SENİN YOKLUĞUNU DÜŞÜNEREK BUNLARI YAZARKEN BOĞAZIMDA TUHAF BİR HIÇKIRIK,GÖNLÜMDE İSE GİDECEK OLMANA KARŞI BİR KIRGINLIK DUYUYORSAM ,DAHA ŞİMDİDEN,. DÜŞÜN DAHA BURADAYKEN SEN, BEN BÖYLESİNE YIKILYORSAM GİTMELERİNE YOKLUĞUNDA NE YAPARIM GEL SEN HESAP ET....
BİR DÜŞÜNSENE SEN GİDERKEN SADECE ŞÖFORÜN SENİ BENDEN ALIP GÖTÜRMESİNİ ÇARESİZLKLE BEKLEYECEĞİMİ .. AMA O ŞOFÖR AYNI ZAMANDA SENİ GÖTÜRÜRKEN BERABERİNDE YAŞANMIŞLIKLARMIZI DA GÖTÜRECEĞİNİ .HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ??VE SANA O ANDA BİLE HİÇ BİRŞEY BELLİ EDEMEDEN SESSİZ SEDASIZ GİDİŞİNE VE KADERİME BOYUN EĞECEGİMİ BİR DÜŞÜN..VE SONRASINDA BENİ BİR ZAMANLAR ISITAN O ELLERİN YAVAŞ YAVAŞ AYRILIK VAKTİNİN GELİP ÇATMASIYLA AYRILACAĞINI VE YİNE BİR ZAMANLAR BİRBİRİNİ SARAN O ELLERİN GÜLE GÜLE DİYEREK BELKİ DE SON KEZ BULUŞACAĞINI..
NE SOĞUK KELİMEDİR BİLİRMİSİN ?? SÖYLEMESİ BİLE ZORDUR İNSANA. ELVEDA ..GEL YAPMA EY SEVGİLİ HALA VAKİT VARKEN DÖNÜŞTÜRELİM ŞU SOĞUK ELVEDA SÖZCÜĞÜNÜ "MERHABA" YA!! BU KADAR ZOR MU HA SÖYLE ..BU KADAR KALPSİZ MİSİN SÖYLE??
SANIRMISIN Kİ BENSİZ MUTLU OLACAĞINI, HAYALLERİNE KAVUŞMAK MUTSUZLUĞA MANİ DEĞİL EY SEVGİLİ..BİL Kİ SEN DE DUVAR DEĞİLSİN, BÖYLE DEĞİLDİN Kİ KENDİNİ BANA BUNCA SEVDİRDİN..
BUGÜNE KADAR HEP YAPMADIKLARMDAN DOLAYI YARGILADIN BENİ HEP PEKİ YA SENİN İÇİN YAPABİLDKLERM HİÇ Mİ ANLAMI YOK SENİN İÇİN BUNLARIN..PEKİ İYİ HAL İNDİRİMİ DE Mİ YOK EY SEVGİLİ..YAPMA ........
HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ DÜNYADA YALNIZ VE SEVİLMEYE DEĞER ONCA KİŞİ VARKEN BEN HEP SENİN ÜZERİNE UGRASTM NEDEN PEKİ?? BEN SÖYLYM CÜNKÜ BEN SENİ COK AMA COK SEVDİM.VE NE SENİ NE DE SENDEN KALANLARI ASLA UNUTMYCAM
BEN SANA BAŞKA NE DİYEYİMM BE SEVGİLİ.YÜREĞİMDEN GEÇENLERİ YİNE GÖNÜL SÜZGECİMLE SÜZDÜM SENİN İÇİN.. ÖZÜNDE ŞUNU DİYORUM VE ŞUNU DİLİYORUM,SANA ŞÖYLE SESLENİYORUM..
İLLA DA GİDECEKSEN YA BENİ DE GÖTÜR YA DA......
HİÇÇ GİTMEEEEEEEE.....
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUNNNNN............
YORUMLAR
buara bende hep gitmelerden bahseder oldum...giden bir beden yok yanımdan ama yürek var ruh var. ne zor bilirmisiniz.içindekileri saklamak için rol yapmak sahte gülümseyişler.herşeyin bittiğini bile bile kendini kandırmaya çalışmak. bende gitme diyemiyorum çünkü giden gittiğinin farkında diil...yüreğine sağlık
SELAM
GİTME DENİLMİYOR.
DİL DÜGÜMLENİP, KELİMELER YUTULUYOR. GİTMEYE KARAR VERENİN GÖZLERİNE BAKILAMIYOR, BÜYÜYÜ BOZMAKTAN KORKUYOR TERKEDİLEN. CÜNKÜ HEP GÜZEL ANILMAK İSTİYOR. BELLİKİ BİTMİŞ GİDENİN GÖZÜNDE, YALVARMAK NE ÇARE, ACIMAK DUYGUSU YARATMAKTAN BAŞKA. GURUR DENEN DUYGU ÖN PLANA CIKIYOR. VE İNSAN ACISINI ÇEKE ÇEKE İÇİNDE ÖLDÜRÜYOR YOKEDİYOR SEVGİYİ. GERİYE SADECE KIRINTILAR KALIYOR. ÇÜNKÜ YAŞAM KISIR BİR DÖNGÜ...
ESEN KAL
Hepimizin yüreğinin derinliklerinde vardır "GİTME".... diyememek.Bende bunları dile getirmeye çalıştm kendimce
Benim gibi bu duyguları yaşayan ve yaşamakda olan tüm dostlara,,en cok da beni anlamayan o eşsiz sevgiliye ithaf olsun..
Ve herkes için şunu diliyorum hala vakit varken ve birşeyleri kaybetmeden sevdiğinize sevginizi belli edin ve kıymetini bilin,zira belki o günler hiç gelmeyebilir ve ölüm denilen gercek her an onu sizden alabilir..Hiç birşeyi yarınlara ertelemeyin .ÇÜNKÜ BELKİ YARINLAR HİÇ GELMEYEBİLİR..
Yorumlarınızı bekliyorum ve şimdiden cok teşekkür ediyorum