- 862 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
DEDEMİN AŞK GÜNLÜĞÜ / 4
Haberleri okuyorum:
“Evlilik ve aile terapisi üzerine master yapmak isteyen genç kız gerekli para için bekaretini açık arttırmaya çıkardı.”
Lâle Devri’nden kalan bizlerin yaşadığı acaba neydi?
Şu yaşanılanlara bakılırsa…
Ve Amerika, bu sefer de CHP’dekilerin uçkuruna el atmış.
“Teknik takibe takılan İklim Bayraktar, Kılıçdaroğlu ile görüşmesini şöyle anlatıyordu..
"-Böğüre böğüre ağlamak istiyorum. 45 dakika görüştük. Ama inancımı, umutlarımı yitirdim. O kadar açık konuştum ki. Ama yok bundan bir cacık olmaz. ’Sana en büyük balığı getireceğim. Bana destek ver, güç ver, cihaz ver’ dedim. ’Yok olmaz sen kendin yap getir’ dedi. Ben yaptıktan sonra youtube’a koyar yayınlarım sana ne ihtiyacım var."
Akla hemen "ilk Baykal komplosu" geliyor..
O komplonun Brütüs işi"olduğu çok söylenmişti!..
Baykal’da "olağan şüpheli" kabul edilen cemaaten gözleri çekmiş,"Bu iş Okyanus ötesi ile ilgili değil" demişti..
Saymaya devam edelim..Rand Raporunu hatırlayalım..
ABD’de Yahudi Lobilerinin güdümündeki Stephan Larrabee, Rand raporunda şöyle diyordu:.
"CHP’nin üst yönetimi değişmelidir"
Ne diyor rapor?..
"ABD ve AB’ye karşı olan CHP, Türk Ordusuna payandadır..Derhal batıcıların kalesi haline getirilmeli.."
Baykal ,bu raporun ardından düştü..!Hemen ardından da Yahudi Lobileri Türk basınında "Edelman" imzalı görüşler yayınlattı..!Buna göre "CHP ve Kılıçdaroğlu desteklenmeliydi.." Ve asıl dikkat çekici olan ,desteklenmesi önerilen Y-CHP’nin kurmay kadrosu Sorosçu bir ekip tarafından süratle inşa edilmişti..
Bu Y-CHP seçimlere giderken bir de tv kanalı ile desteklenmeliydi ve kanal "Rand raporu" temelinde bir y_CHP’nin sesi olmalıydı..Bunun için de Baykal’ın kanaldaki eli de kırılmalıydı..
Kılıçdaroğlu ekibine bu konuda destek vermesi için devreye sokulan hareketin,ABD Neocon Hareketi ile kan kardeşliği biliniyor..Bu Hareketin içerisinde Edelman’ın aralarında Çetin Doğan’ın damadı Dani Rodrik’in de bulunduğu ekibinin omuzdaşlığı açık seçik ortadadır..
Sözün sonu,Baykal’ın uçkur davasının Türkiye’ye böyle Hollywood filmi gibi maliyeti vardır!
Ve Serengil, bu işte de tutturamamış:
“Show TV’de izdivaç işine soyunan Seren Serengil, ratinglerde başarılı olamayınca bugün el sallamak zorunda.” kaldı.
YORUMLAR
Yükselenyıldız
Akşam da diyor, "-Askerliği 6 aya indireceğim." Çalışmayana en az 600 lira 'devlet kasası deniz, yemeyen domuz,' parası.
Toplum niye meslek sahibi olsun da çalışsın. Çocuk yapsın bolca ve 30 sene çalışan emeklinin aldığı kadar para alsın.
Yurdışındakiler, asla ve asla gurbeti beklemez; hepsi döner anayurduna. Orada bu parayı alamıyorlar ki..
Amerika'ya karşı mı? Bu sözünü ettiğimiz Yeni CHP. Hani diyorlar ya yeni ruh.
Türkiye'deki kokuşmuş siyaset işte. Vaadlerle saman gemisi yürüyor ya, öyle bi şey işte Dost.