- 812 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kobider başkanının ''Kadın,fiş mi priz mi ? '' sözlerine cevap....
Televizyonda Kobider Başkanının ’’ KADIN ,fiş mi,priz mi ’’ sözlerini , diğer bir şahsın ’’ başı açık kadın ,perdesiz eve benzer..Ya satlıktır,ya kiralık sözlerini şiddetle kınıyorum...Kendilerinin de anneleri ,eşleri,kız çocukları...olduklarını hatırlatmak istiyorum....!!!! Gerçi onları hatırlasalar ve onlara saygıları olsa,bu cümleleri kurmazlardı !!!! Hanımların ,bu bakış açısına sahip şahıslarla aynı ortamları paylaşarak yaşamalarını anlamıyorum....Demek ki,onlarda aynı felsefeyi benimdeyerek asimile olmuşlar...!!!!! Kadını bu sözlerle aşağılayan insanlar, dini de kullanarak öyle bir mahalle baskısı uyguluyorlar ki,kişiliğini kazanamamış kadınlar aidiyet duygusu ile onlara tabi olup,kendileri olamıyor,ayakları yere sağlam basan bireyler olmaktan yoksun kalıyorlar....Bu görüşe sahip kişilerle bile bile yaşayan kadınlarımızı da bir türlü affedemiyorum..!!!
Yukarıda yazdığım sözleri söyleyen kişilere iki çift sözüm var,daha fazlasını yazıp da onlarla muhatap olmak istemiyorum..!! Sonra kendilerini adam yerine koyup yazdığımı düşünmelerini istemiyorum...!!
Sadece şunları söyleyip bitirmek istiyorum;o sözleri söyleyen şahıslara,bu ne utanmazlık,bu ne pervasızlık,sizi doğuranın da bir kadın olduğunu unutmayın...Ayrıca bir karış örtü sadece ayıbı olanın ,ayıbını örter...!!! Çok şükür allahıma ayıpsız yaşadık,ayıpsız öleceğiz.....Kişi kendini nasıl bilirse,karşısındakini de öyle bilirmiş...!!!
O sözleri aynen iade ediyorum.......Eğitimci bir kadın olarak...
Bu gün gazete haberlerinde okuduğum bir haberde beni oldukça endişelendirdi...!!!!Adana il müftülüğünde yapılan toplantıda;mahalle imamaları seçilmesi ve bunların ev ziyaretleri yapması !!!!! AKP il örgütleri ,mahalle temsilcileri seçerek ,çok kapsamlı çalışmalar yürütüyorlar..Bunun ardından mahalle imamları ve ev ziyaretleri çoook anlamlı ve ürkütütcü geldi bana..!!!
Memleket elden gidiyor ey millet !!!!! Uyanın uyanın lütfen.....Daha fazla geç kalıp zaman kaybetmeyelim....Seçimlerde gereğini yaparak milli hükümet çalışmalarına destek verelim,oylarımızla bu gidişe bir dur diyelim....
Hoşçakalın...Sevgiyle kalın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.