- 1197 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAKARIŞ (EY RABBİM )!
EY RABBİM.......
Ey mutlak mahkemenin tek hâkimi Allah’ım! Senin adil hükmedeceğine canu gönülden inanıyorum. İlahi, tüm kullarını topladığın din gününde bu aciz zavallı kulunu huzuruna mahcup olarak çıkarma... İlahi, tüm dengesizliklerin ko...l gezdiği, doğru ile yanlışın birbirine karıştığı, nefislerin azgınlık yarışına tutuştuğu bu günde, benim nefsimi her türlü azgınlıklardan kurtar... İlahi, boş kütüklerin nefsime yaptıkları zulümlere dayanamayıp karşılık verdiğim günler çok oldu, Allah’m kendimi savunmak zorunda kaldığım bu zamanlarda, nefsimin aşırıya gidip azgınlaşmasına fırsat verme... Allah’ım sen benim bu azgın nefsimi dizginlemezsen, ben senin gazabına uğrarım... Allah’ım bu nefsin baskılarından ve aceleciliklerinden ben çok yoruldum; ruhumun ve yüreğimin, bu azgın şeytanın peşinde parçalanmasına müsaade etme! Tüm oyunların altını üstüne getiren mutlak galip ve mutlak hükmedici! Firavunun zulmünün çekilmez olduğu yıllarda, Biz Musa ve Harun’un Rabbine iman ettik, umarız ki O yaratıcı bizi senin zulmünden kurtaracaktır. O yaratıcı için yapacağın her şeye katlanacağız diyerek gönülden sana dönen o sihirbazlar gibi, beni de sana dönder... İlahi, bu zalimlerin bana zulmederek, ellerindekilerle beni korkutmalarına asla fırsat verme! Allah’ım bu basit zavallı nefis, yaklaşsanda uzaklaşsan da dilini sarkıtıp soluyan köpeğin durumuna düştü. İlahi, nefsimi arındır, onun köpek sıfatlı aşağılık bir varlık olmasına fırsat verme... Onunla mücadele de çok yoruldum Allah’ım, onu tamamıyla senin koruyuculuğuna bırakıyorum. İlahi, sen istersen onu, yüreğin emrinde isteyerek ve severek yaşayan bir er gibi izzetli kılarsın, Allah’ım bu basit nefsimi vakarlı ve izzetli kıl...(âmin)İlahi, nefislerin savaşında, benim nefiste şeytani isteklerinden dolayı, adaletten Haktan uzaklaşıp bir anda gafletten bir karar vermişse, nefsimin bu adil olmayan kararından dolayı senden bağışlanma diliyorum. Allah’ım sen çok büyüksün, Davut(a.s)un verdiği kararın adil olmadığını farkedip, imtihana tabi olduğunu anlayıp secdeye kapanması gibi, beni de yanlış kararlarımdan dolayı, huzurunda saatlerce secdeye kapanarak, tevbe eden bir kul olmaya yönelt... İlahi, ben adil olup olmadığımı bilemiyorum, ancak sen benim kalbime hükmedersen, mutlak Hâkimin yeryüzündeki eli ayağı gözü, kulağı ve gönlü olurum. O zaman da hatalardan ve günahlardan korunmam mümkün olur. Allah’ım, yoksa bu kulun derbeder olur; acı bu zavallı kuluna. İlahi, sana yürekten yalvarıyorum, yüreğimin üzerini saran şer odaklarının tüm mevzilerini kendilerine dörder. Allah’ım! Yüreğime senin açacağın mevzilerde son nefesime kadar beni koruyan askerlerin olsun... İlahi, ben yüreğimin korunması için yerleştirdiğim askerlerin tümünü, nefis karargâhından aldım, zannediyorum ki bunlar senin orduların, daha sonra da bunlar yüreğimi içerden ve dışarıdan kuşattılar; ardından da beni kendilerine köle yapmaya çalışıyorlar. Allah’ım bunları en iyi bilen ve gören sensin, ben hakkı ararken şerre saplanıyorum, bunların zulmü altında bu zavallı kulunun çürümesine asla fırsat verme. Ey canların canı Allah’ım! Sana gönülden yalvarıyorum, beni affet bağışla acı bana... Şah damarımdan daha yakın olan gaybın âlimi, benim için gayp senin için apaçık belli olan isteklerde bulunuyorum. İlahi, bu isteklerimi bir istek olarak bırakmayacak, şevk coşku huzur ve sükûnetle beni yaşat. Kalbimi ferah kıl. İlahi, umutla rahmetini, her sabah Güneşin doğumuyla yağacağına inanarak uyandır beni, uyurken de günlük hayatın bir muhasebesini yaparak, mutlak Hâkimin önünde mahcup olmayacak şekilde uyut... İlahi, söylediklerimin arkasında olmayı ve sadık olmayı nasip et...(âmin)
Yıl:08.03.2011
Saat:18.40-19.10
Çengelköy/İst
EROL KEKEÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.