.....
......
YORUMLAR
Merhaba can abim bugün okumayacaktım haber izlemeycektim, yazmayacaktım. Beceremedim yazdım, okudum, izledim her biri ayrı ayrı içimi acıttı. Yazını hem okudum hem yaşadım gözlerime söz geçiremedim. Çok güzel kaleme almışssın sıcacık bizden bir hikaye seni karşımda gözünde iki damla yaşla anlatırken gördüm. Bu gün bizi unutmayan herkese merhaba....
saygıyla.
Farklı kadın dramlarını içim sızlayarak okudum.Sadece Karadeniz'de değil, başlı başına zordur kadın olmak.
Teşekkür ederim bu günü tebrik ettiğiniz için.Her zaman böyle tebriklerle bir güne sığdırmak biraz işin kolayına kaçmak gibi gelir bana.
Kadınlrımız ezilmemeli, hor hakir görülüp, sokaklarda kurşunlanmamalı...
Bizlerin ancak öyle olursa yüzümüz güler.Ferdi mutluluklar sevindirmiyor. Ne zamanbu zulümler son bulur, o zaman hepimiz bayram yaparız.
Tebrik ve teşekkürler bu değerli yazınıza, selamlar.
Böyle günleri kutlamayı sevmem. Bana göre hr hangi bir günden daha önemli değil bugün. Ama yazılarını günün anlam ve öneminden bağımsız okudum. Üç kısımda da kadının kırılışı ele alınmış. Örnekler çok çarpıcı. Anlatımın da öyle.
Ama Karadeniz kadınları hakkındaki sözlerine hayran kaldım. Bu kadar anlatılabilirdi ancak. Tembel erkeklerimiz sağ olsun.
Kutluyorum
Sevgi ve saygılar.
Ne oluyor bu gün size ?... Sevgi hanim bir ağıt yazmış, sen de ondan aşağı kalmamışsın...
Kalktım açtım. Sevinçliyim sitemiz normala döndü.. Derken.... Bir göz yaşı seli ekranı eritecek....
Kapatmak istiyorum kapatamıyorum... Okumak istemiyorum... Dayanamıyorum...
Ben şöyle bir siteyi gezineyim bakayım neşeli bir yazı bulurum inşallah...
Hasretle öptüm gözlerinden...
Münevverler ve Nurgüller... Her biri ayrı dram bandırır yüreklerinde...
Münevver sevdiği için canını hiçe sayar,
yıllarca dört duvarda kalmayı göze alır.
Kim için?
Sevdiğim eşim dediği erkek için.
Peki o ne yapar?
Terk eder ve gider bir başkasıyla gününü gün eder.
Nurgüller ayrı bir dramdır.
Böyle babaya baba denir mi?
Vahşet...
Nurgülün sonu ise daha berbat...
Karadeniz kadınlarını duyarız,
cabbar olur, her zaman eşinin yanındadır yeri
bahçe, tarla, tokat onlardan sorulur,
bir de üzerine beş altı çocuğun yükü...
8 Mart Dünya Kadınlar gününde böyle anlamlı,
kadınllarımızı anlatan yazı okunası güzellikteydi.
Yüreğine sağlık. Sevgi ve saygıyla...