- 1757 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
:BİZLER ANA VATAN KADAR KUTSAL KADINLARIZ:
__Kadınlar ağlıyor, analar ağlıyor, kızlar ağlıyor, bacılar ağlıyor! Ağlatanlar kim ? Kimmi?Sizsiniz..Erkekler!.
Kulağınızı açın duyun ağlattığınız kadın seslerini, erkekler.. Hele bir düşünün; kadınlar olmasa idi sizler olurmuydunuz.. Kadınlar olmasa hayat çekilmez olmazmıydı sorarım size?..
Suçsuz kadınlarımızı öldüren; "hak hukuk tanımayan cani yürekli erkekler tarafından; gülleri açmadan soldurulan, kadınlarımızın suçu ne?..
Ana; “vatan kadar kutsal kadınlarımızın; hakkı olan haklarını kadınlara sadece bir gün lüğüne alın size biz erkeklerden bir lütuf der gibi kutlamalarına üzülüyoruz..
Hatta ve hatta sinirimden gülüyorum. Bir kadın olaraktan; "böylesi bir kutlamaya böylesi hoyratca kullanılmaya itirazımız var.
Gerçekten hakkımız olan haklarımızı istiyoruz, hoyratca kullanmaya son verin, diyoruz. Yoksa yalnız kalacağınızı bilin istiyoruz..Hakkımızı hakkımız olduğu için aramalıyız..
Bir metağ mal gibi , erkekler tarafından alınıp satılan olmamalıyız.. Karnında sıpası, sırtından sopası eksilmeyen, ve dahası..
Sanki kadınların canını erkekler yaratmış ta, haşa; almaya da hakları var gibi. Kadınlarımızın başlarına Azrail olarak dikilip, kadınlarımızın canlarına mallarına kasdeden erkeklere pirim vermemeliyiz..
Kızlarımızın, kadınlarımızın, o latif canlarını alırken, ALLAH tan korkmayan erkeklere hep beraber olup dur demeliyiz..
Allâh nadide yarattığı kadınları,erkeklere öldürmeleri için değil sevmeleri için, hayat arkadaşı olarak yaratıp erkeklere emanet ettiğini öğretmeliyiz. Çünki onları doğuran, bakan, eğiten, biz kadınlarız ..
Kadınlar erkeklere Allâhın emanetidir ve bu emaneti nasıl korududuklarını,Yüce Yaratan erkeklere soracaktır..
Öbür alemde; kadın katillerinin vay hallerine, Allah öyle cani ruhlu yaratıklara soracaktır eyyyyy caniii kul . O madur kadınların canını senmi vermiştin ki sen aldın?
Hadi bakalım haklarını nasıl ödeyeceksin göster şimdi hesaplaşma zamanı diyecek ALLAH. Allâh öyle kulları henüz suç işlemeden ıslah eylesin diliyor ve diyorum..
Hakkımız olduğu halde biz kadınlara hakları verilmeyip, bir o kadarda eza cefa yapılan kadınların,
kadınlar gününü canı gönülden kutlarım.. Biz kadınız, biz anayız, biz eşiz, biz evladız, biz bacıyız..
Hakkımız olan haklarımızı istiyoruz vermezseniz söke söke alırız..
Sizlere Soruyorum?. Annenin hakkını vermeden anne bana hakkını helal et nasıl diyeceksi?
Hakkı olan, hakkını vermeden karının koynuna nasıl gireceksin? Hakkını vermeden kızını yavrum diye nasıl seveceksin?
Hakkını vermeden bacına bacı nasıl diyeceksin? Uyanın kadınlar O erkekleri biz doğurduk, şimdide bizler eğiteceğiz.. Hak, hukuk neymiş öğretmeliyiz..
Hakları verilmeyen kadınların, her zaman ezilen kadınların, her türlü hakarete düçâr kalan biz kadınların kadınlar gününü kutlarım..Tüm kadınlara Sevgilerimi, Selamlarımı sunuyorum……Emine ERDEM..
YORUMLAR
Sanki kadınların canını erkekler yaratmış; almaya da hakları var gibi başlarına Azrail olarak dikilip, kadınlarımızın
kızlarımızın, o latif canlarını alırken, ALLAH tan korkmayan erkeklere hep beraber olup dur demeliyiz..
İŞİN ÖZÜ BU .....DAHADA GEÇ KALINMADAN.......BU GÜZEL YAZINI KUTLUYORUM.....KAVİ KALEM.....SAYGILAR