- 1851 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Harika keyif verici bir yazı dili, tebrik ediyorum bu güzelliği
başarınız daim olsun
bir sonraki yazı yoruuma kapalıydı
onu da kutlarım, çok güzeldi
selamlarla
Aynur Engindeniz
Sevgiler.
Arabeks tadında bir sesleniş...
Ne diyem;hep hüzün mü olacak anneye mektuplarda? Hiç mi gülümseyen tarafları olmayacak,hep gözlerimiz dolacak mı?
Benim anamın da seninkinden aşağı tarafı yok ama ilginç bir anısını anlatayım da biraz moralimiz yerine gelsin.
Rahmetli anam,bir gün akşam yemeği için makarna pişirmeye kalkıyor. Makarnaya azıcık tuz atacak. Biraz alıp atıyor,tadına bakıyor;tuzsuz olmuş diye biraz daha atıyor.Sonra yine tadına bakıyor, "amanin bu makarna tuzlu olacak yerde şekerli oluyor" diye biraz daha tuz atıyor... Sonradan jeton düşüyor ama;biz de o akşam şekerli makarnayı yemiş oluyoruz...
Tebrikler Aynur! Yazılardan fazla uzaklaşma ha.
Selamlar...
Aynur Engindeniz
Bu mektuplar bir seri. Güldüreni de vardı, umut aşılayanı da. Ama "anne" demek hep hüzündür benim kalbimde. Herkesin kendi biriktirdiğine göredir uslubu. Ne yapalım :))
"Arabesk" kavramı çok farklı içerikler barındırıyor. Yazım arabeskin neresinde bilmiyorum ama, Türkiş değil miyiz, doğal olarak yaşantımız arabesk. Koca dayağı ve aldatması arabesk, geçim derdi arabesk, aşklar zaten arabesk...Kültürümüz bu biraz da...Kopamıyoruz doğal olarak. Ben elimden geldiğince özgün olmaya çalışıyorum. Ama galiba özgünlük de bir yere kadar...
Yazma işini seriye bağlayamıyorum. Yazdıklarımı ben beğenmeliyim ilk önce. Bu da çok zor oluyor. Günde kaç yazı kaktlettiğimi bilsen şaşarsın:)) Bu demek değil ki her eklediğimi çok bğeniyorum ya da başarılı buluyorum. İnsan kelimelerle savaşır mı? Ben savaşıyorum işte. Bazen ağır yaralı da olsa ortaya bir şeyler koymaya çalışıyorum.
Bu arada sdizleri de takip ediyorum. Sessiz sedasız belki ama, kaçırmamaya gayret ediyorum.
Anneciğine rahmet diliyorum. Onunki de bir şey mi? Ben makarnaya tuz diye "fay" diye bir deterjan vardı, kutusu da tuzluğa benziyordu işte onu boca etmiştim. Doğal olarak köpürmüştü makarna. Şekerlisi yenir ama, deterjanlısı pek makbul değil malarnanın.
Desteğin ve varlığın için teşekkür ediyorum. Eleştirel bakış açından dolayı da. İyi ki var dediklerimdensizn Sevgiler saygılar sana....
Evet Aynurcuğum yaş ilerledikçe bakıyorum,
ben de hemen hemen bütün hareketlerimi,
mimiklerimi, konuşmalarımı anneme benzetiyorum...
"Küçük kızlar gibi ağlamak istiyorum soğan kokulu eteklerinde…"
Yazı tekniğini, her seferinde bir başka hayranlıkla okuyorum...
Yüreğine sağlık. Sevgilerimle...
Hüzünlüydü, üzdü.
Edebi olarak mükemmel bir dille ustaca yazılmış bir mektuptu, mutlu etti.
İkisi bir arada.
Tebriklerimle Aynur Hanım,
Saygı ve sevgiyle kalın...
Aynur Engindeniz
Edebi yönden başarılı bulmanız beni sevindirdi. Sanılanın aksine bu anneme mektuplar serisi bir iç döküşden ziyade, "edebi bir çalışma yapma çalışması." Mektup dalını seviyorum. İdealim mektup tarzında roman yazmak -ama birgün- şimdi değil...
Bu yönde daima eleştirilerinizi bekliyorum. Kırılacağım düşüncesiyle gerçek fikirlerinizi söylemekten çekinmeyiniz.
Tekrar teşekkür ediyorum.
Saygılarımla.
Aynur Engindeniz
Onore edici sözleriniz beni beni mutlu etti. Teşekkür ederim. Sevgilerimle.
mehtap altan ın vesilesiyle okuma şansı buldum, harika bir yazı olmuş, harika bir iç döküş..
kutluyorum çok, saygılar...
Aynur Engindeniz
Size de sayfama teşrif ettiğiniz için teşekkür ediyorum. Sevgiler.
anamı hiç bir zaman unutmadımki....yaşlandıkça daha çok özlüyorum....vuslat yakın galiba....yine bir güzellik.......kutluyorum saygılar
Aynur Engindeniz
Teşekkür ediyorum varlığınız ve güzel sözlerinizden dolayı.
Saygılar.
Doktor, en az haftada bir tane almamı istedi bu anneli yazılarından . Uzun süredir bulamıyordum; bu gün elime geçti ve aldım bir tane. Gözlerim çözülüverdi. Ana etkisi mi yoksa yan etkisi miydi bu; bilemedim.
Anne değilim ki ben babayım ve de dostum sadece. Öyleyse neden bu kadar dokunuyor bu anne yazıları bana ?
(Haddim olmayarak bir tavsiye bir rica benden : Lütfen annen okumasın. Susturamazsın uzun süre. Gözlerinde yaş kalmaz. )
Aynur Engindeniz
Doktor size hüzün tavsiye etmiş olamaz değil mi? Bence neşeye yürümeli insan. O yüzden bu mektuplardan ziyade sevgili Irızanın güldürürken düşündüren yazılarını tavsiye edeceğim ben de size...
Teşekkür ederim. Saygılar.
Fikret TEZEL
Aynur Engindeniz
"Senin kadar güzel ağlıyorum" anne...
pencerenin buğusuna yaslanan gözyaşlarına anlam veremeyen minik yüreğim
şimdi o buğulara kendi yazgısını yaslıyor anne...
büyürken kokunu yitirdiğim yaşamın kırılmış aynalarında sustum anne!
sevgili ENGİNDENİZ sayfanda kendimi isminde emeği buluyorum hep....
sevgimle tebriklerimle...
Aynur Engindeniz
Eleştirilerin bile yoğun bir emeğin damıtılmış hali...Ne güzel varsın...İyi ki varsın "mavi kirpikli şiir"....
Sevgilerimle.
Mehtap ALTAN
"ortak çalışma" duygularımızın bir köprüde buluştuğu yerde elbette neden olmasın derim sevgili ENGİNDENİZ..
Birgün bu güzelliği yaparız inşaALLAH sevgiler...
Anne sevgisi ve özlemi tüten duygulu bir mektuptu. Kaleminden dökülenler hep ruhuma dokunmuştur. Tebrik ediyorum. Çok etkileyici ve güzeldi. Sevgilerimle...