- 1147 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KEŞKELERİN OLMADIĞI ANIN DOLU DOLUYAŞANDIĞI BİR DÜNYA İÇİN EL ELE
’Olsaydı ile etseydi evlenmişler keşke diye bir çocukları olmuş ’demişti bir dostum bana bir zamanlar.Zamanın azgın bir nehir gibi aktığını ve içinde binlerce keşkeyi de
götürdüğünü bilmeden.
Zaman çok hızlı geçiyor dostlarım bir dakika önce yanımdaydı dediklerimiz bir dakika sonra kaybedebiliyoruz ne yazık ki
Keşke yaşıyor olsaydı da onu ne çok sevdiğimi söyleseydim diyoruz giden geminin ardından.
Seni seviyorum sözcüğü çok kullanıldıkça anlamını yitirir diyenlere sakın inanmayın.Yakınınızda bu sözcüğü kullanacağınız insanlar kalmayabilir hiç beklemediğiniz bir anda.Kalbinizi dolduran duygular kalbinizde kalmasın.Sevdiklerinizi trafik kazası ,kalp krizi gibi anlık yaşanan durumlarla kaybetmeden önce yüreğinizi açın onlara.
Her anınızı dolo dolu yaşamaya bakın .Yaşadığınız anlar bir daha geri gelmiyor ne yazık ki.Mesela cebinizde kalan son parayla bir kitapçıdan çok istediğiniz bir kitabı mı almak istiyorsunuz ,çok sevdiğiniz bir kıyafeti veya eşyayı mı almak istiyorsunuz hemen alın.Çünkü insan yaptıklarından değil de daha çok yapamadıklarından pişman oluyor ...
İnsanlar plan yapar Tanrı güler sözüne inat hayatı akışına bırakarak ,anlarınızı en güzel şekilde yaşayarak değerlendirmeye bakın.
Bir daha gelmeyeceğiz bu dünyaya.Bize verilen şansı iyi değerlendirelim.Kötülükten hiç kimse fayda görmemiş.Bu dünyanın iyilik elçisi,güleryüzlü elçisi neden siz olmayasınız?
umutlarınızdan hayallerinizden asla vazgeçmeyin.Çünkü onlar sizin yaşam kaynağınız.
Hayat denilen kumbaranıza keşke denilen bozuk paraları atmaktan vazgeçin.Kumbaranız
her anın dolu dolu yaşandığı,pişmanlıkların,kötülüklerin olmadığı kağıt paralarla dolsun
Hey arkadaşlar ne duruyorsunuz.Çıkın sokaklara .Elinizde keşkelerin ,savaşların olmadığı,sevginin ,barışın egemen olduğu bir dünya istiyorum pankartları olsun.
Keşkelerin olmadığı her anın dolu dolu yaşandığı bir dünya için el ele vermeye ne dersiniz?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.