- 757 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Oku Vatanımız ve Bayrağımız İçin!!!
Son yıllarda Irak’ta,Mısır’da,Libya’da çıkan ayaklanmaları izlediğim zaman içim acıyor,üzülüyorum.Siyasi oyunlar,menfaatler halkı birbirine düşürerek isyana kadar gelmesine neden oldular.Düşündüğüm zaman böyle ülkeler dış güçler tarafından içten kışkırtma yaparak yıkılmalarına neden oluyorlar.Osmanlı Devleti’nin yüzyıllarca hüküm sürmesi,adaletli olması,din özğürlüğü gibi bir çok konuda özgür bırakmasına rağmen halkı kışkırtarak yıkılması sağlanmadı mı?Çok geçmişe değil,şimdiki zamana gidelim. Tv’lerde görüyoruz,olan olayları.Ülkemiz içinde aynı propagadanlar,arac kundaklamalar gibi eylemleri destekleyen ülkeler var.Böyle eylemleri yapanlar bizim vatandaşlarımız,beyinleri yıkanıyor,kandırılıyor ya da zor durumda olanlara mecburen yaptırıyorlar.Bunları yapanlar okula gönderilmeyen,mendil sattırılan,ayakkabı boyacılığı yaptırılılan,çocuklara aileleri dogruyu yanlışı öğretse yapar mı? Hayır... Şu an ki gençlik uyuşturucuya,alkole bağımlı olmaya başlıyor.Birlik beraberliğimize gölge düşürmek isteyenlerin amaçlarına ulaştırmayalım.Vatan görevini yapmaya giden askerlerimizin şehit haberi gelmesin artık.
Daha cok söylenecek söz var.Bende gençim.Benim ülkemin bayrağına,toprağına el sürenlere son nefesime kadar karşıyım.Burdan eğitim kurumlarına,devlet organları,basına eğitime daha da cok destek olması için herkesi el birliğine çağıralım.Gençlerimize ve çocuklara vatan sevgisini,özgürlük ve tarihimizi anlatarak ögretelim.Gelecek nesillere vatanımızı emanet edecez,atalarımızdan bizlere nasıl geldiyse..Ülkemizin her karış toprağı kanla sulandı.Vatanımıza,bayrağımıza sahip çıkalım.
YAZAN:Doğan ÇELİK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.