Gaflet ve Delaletin Vesikaları
5 Kasım 2007 T.C. Devletinin Başbakanı kırmız çantasını alıp Oval ofise gitti. Zamanlamaya dikkat… !5 gün önce 30 bin üzerinde şehit verdiğimiz bu toprakları koruyan Mehmetçiklerimize yapılan pusu sonucu 15 canın Şehit oluşu ve 8 askerimizin sözde alıkoyması gündeme geldi….
Yapılan diploması bilmecesinden nice masallar anlatıldı.. Biz teröre destek veren herkese düşmanız. İlişiğimiz olamaz… dediler..
Önce kıyametler koptu ardından kuzu postuna girdiler. 81 İl ayağa kalktı!..Milletin şahlanışı rahatsız etti , Nasıl bir kılıf bulalım milleti onu re edelim..Tabi AB ve ABD ‘li işbirlikçileri de kırmadan… Onlara hoş görünme adına , Milletin duygularını bastırmak için Tarih istedi ve dedi.. Bekleyin zaman gelsin söylerim..
Önce Uluslar arası Diplomasi şart..
Peki Ne oldu o günden bu güne?
O zaman geldi …
Oval Ofiste, PKK değil Kürdistan konuşuldu. Barzani ve Talabani iti ile ittifak edin,, Emziği verildi.. Ardından AB ‘ye sert çık fazla ileri gitmesinler denildi, Kükredi oradan BOP Eş Başkanı:” Bazı AB li dostlarımız PKK ‘yı desteklemekten vazgeçsin”
TV başındakiler kocaman bir alkış salladı…
Evvela Yüreğe su serpildi, sandım, ardından gelen cümleler tanıdık tı... Uyu . UYU YAT uyu..YAT YAT Uyu....
İyi hoş güzel… Peki BOP Eş başkanı bu PKK dediğin ite silahı kim veriyor. Yiyeceği ekmeği suyu kim veriyor. Kandil de HİPER MARKET’İN sahibi kim..
Buna dair tek kelime edemedi!...
Bu ahmaklığı daha ne kadar yutacak bu Millet!....
Bu askerleri almaya giden vekillere AK parti milletvekilleri siz kimin adına orada olacaksınız sorusunu dile dahi getirmediler…
Yalnız bu bir oyundu ve de kurallı oynanacaktı Meclis Başkanı ne diyor: DTP’li arkadaşlarımız girişimde bulundular…
Devlet ne zamandır eşkıya ile Pazarlık ediyor …
İşte burası mühim … Emir böyle..
Püf noktası askerleri iade tarihleri.. Kırmız çanta ile ziyaretle aynı saatler.?
ne tesadüff.. Buna kargalar güler, Hani senin Orda parmağın yoktu.. Nasıl buldun bir çırpıda ve iade ettin.. Tıpkı Bölücü başını kullanıp başından attığın gün gibi....
Yetmedi
TBMM çatısı altında barınan ve Barzani’nin isim isim saydığı, Vekil sıfatı taşıyan vekillerin üçü elini kolunu sallayarak PKK kampına kadar giderek Bölücü başının paçavrası altına Türk Milleti adına Soysuzla Antlaşma yapıyormuş gibi davranmasına, Türkiye Cumhuriyetini aşağılamalarına nasıl göz yumuldu..
Nerede bu devletin İstihbaratı!.. Neden izlenip soysuzun ininde gereken ceza verilmedi.?
TSK yıllardır bu itlerini inini ararken Nasıl Oluyor biri Yeğeni, diğeri
Kocasını Şer dağında ziyaret edebilecek kadar cürette, eliyle koymuş gibi buluyor ve elini kolunu sallayarak İnsan Pazarı kurulan bu mecraya gidiyor bu sözde Vekil’e kocaman ayrıcalık…
Kimin Vekili diye sormak bile cahillik!...
Birde madalyonun öte yüzü, bu 8 asker kim! Elini kolunu sallayarak teslim oldu. Bu o kadar basit mi! Arkadaşları Şahadet şerbeti içene kadar direnirken bunlar beyaz bayrakla el sallıyor…Şer TV sinde kekle çay yudumlayabiliyor
Bu Milletin tek yıpranmamış kurumu TSK’ni küçük düşürme adına ne güzel Oyun.. Biri Bu Şer Partisi başkanının yeğeni öbürü yakını, yani sekiz kafadar…
Utanmadan kalkıp TBMM kürsüsünden “Adam birde teşekkür ve tebrik bekliyor.. Biz Dağa çıkıp askeri sağ selim geri aldık” diyebiliyor.. İşte barış anlayışları adına ne güzel bayram… Karşında Devlet mi var Barış yapacaksın , hain var hainle barış hainin işi olur, devlet gereğini yaparsa devlet itibarını korur…
Devleti Eşkıya ile pazarlık edecek kadar küçülttüm demek istiyor aslında bu Mezhepsiz.
Abisinden almış emri.. AB uyum yasaları ile adım adım Planı uyguluyor. Nitekim aynı saatlerde AB den gelen AB raporunda 301 ‘i kaldır, yani “Türklüğe sövmeği serbest kıl, Vatana hıyaneti serbest et, Kıbrıs meselesinde Rum’a kapıları aç ve Tanı , Oradaki Türk Varlığını yok say, hatta unut”….Ancak, o zaman senle çay içerim diyor!...
Ne gariptir AKP Gül’ü Yüksek rakımda açıyor ve mesajı:
“AB Yolunda dolu dizgin ilerliyoruz. Tavsiyeleri bir bir yerine getirilecektir. Uyum yasalarında her hangi bir aksama söz konusu değildir.Durmak Yok Yola devam…”
Tıpkı 4 yıl önce yaptığı gibi.. Ne istedilerse “emrin olur ağam” DEDİKLERİ GİBİ..
Sonuç…
İşte Ortada … Irak’ta KÜRDİSTAN’ı kuran BOP sevdalıları yakında İRAN ve SURİYE den de toprak talebi ile Güney doğumuzu toprağı ile İsrail’e hediye etmeye hazırlanıyor..
Bu Gafletin delaletin ve Hıyanetin parçası olmak isteyenlerin kör gözlerini AFGANİSTAN’ a ve IRAK ‘ a döndürsünler.. Ortalama günde iki yüz Müslüman kanı emen Vampirleri iyi görsünler.... Ne adına ABD ‘nin çıkarı Uğruna…
Atlantik ötesinden zulüm veren Haçlı ordusuna bu müsamaha neden?
Daha Millet olamayan bu soysuzlar şimdi Dünyayı kana salıyor… Ondan Nemalanıyor!
ABD’li nin pis kanı kırmızı gerisi sarı mı? Yazıklar Olsun…
Bunu da Kader diye Bize satıyor…
Hani Müslüman’dın Haçlı Şemsiyesine girmek için neden can atıyorsun…
Takken düştü kelin görüldü…
Artık yalan da kalmadı , hani AB ‘ye gidip kapıya kabul edilmiştin ya o günü hatırla dönüşün muhteşemdi. Havai Fişekler Kızılay’da saatlerce gökleri süslemişti, sabahı bölücülere her kapıyı aralayan yasaları bir çırpıda çıkarmıştın… gerisi malum seçimde iyi bir emzik verdin millete, yalancı emziğe kanan olmadı değil!...
Son seçimde bile Devletin Üniter yapısına dinamit koyan bir PKK militanını cezaevinden çıkarıp TBMM gibi kutsal bir çatıya bu AB uyum yasalarına teslimiyetin sonucu Vekil yaptın.. Artık övünebilirsin..
Yayın yasağı da koyabilirisin… Hatta ortağın olduğun TV kanallarından Erkekleşip haykır” Dünyanın neresinde var bu adalet hükümet isteyecek bazı kurumlar uymayacak” diyebileceksin!...
Peki dünyanın neresinde mensubu olduğu Milletten değilim diyen bir Lider…
Şehit cenazeleri ve haberleri de yasaklansın.. Çünkü Milliyetçilik Hortluyor sana göre..
Milliyetsizler nereden bilecek Milli aidiyeti…
Türk Evladı dünü unutmayacak; yarına da ona göre elbet. Yön verecek.. İşte O zaman sen nerede olacaksın merak ettim doğrusu
Show yaparak ABD ve AB sevdalısı olan kör gözlerin uyanması gerek bu oyunu kuran düne kadar adresi bilmezken şimdi eliyle koymuş gibi gidip bez paçavrası altında TBMM adına ŞEREFSİZLE antlaşma yapıyorsa Nereden başlanacağın adresi de belli dir’..
İtibardan bahsedecek birde utanmadan, hangi itibar!...
Neyzenin bir dörtlüğü ile bitirmek istiyorum:
“Güççedir bu fakiri aldatmak,
Yüzdürüp sonra kündeden atmak,
Gözünü aç da sen bana bir bak,
Ben senin i’tibarini ……..”(N.Teyfik)