- 819 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yaslı ıhtıyar ve genç ler
’’yaslı ıhtıyar ve genc’’ler
2 arkadas bir gun sahıl kenarında konsuyorlarken
heyecanlı heyecanlı...
birden bire ustu yırtık bır ayakkabısı olmayan dıger ayakkabısı acılmıs,artık sıcakta bıle usumekten,ayaga kalkmaktan,yorulmus(aciz),bır gozunun ucuyla etrafa bakınan,berberlerın aynından gecerken utandıgı için yonunu degıstıren,
sacı sakalı bırbırıne karısmıs,ellerı soguktan catlamıs,avuclarının içi bır ıscı gıbı calısmaktan nasır tutmus,konsusurken harflerı bıraz zor soyleyen bır YASLI ıhtıyar dıkkatlerını cektı...
genclerın ıkısının de içi acıdı...bırısı dıgerıne baktı kafalarını salladıalr ıksııde...adamın yatıcak yerı yok para verelımde karnını doyursun dıye gecırdı ıkısıde...yaslı ıhtıyarın yanına varınca genclerden bırısı sız benım tanıdıgım bırısne ne kadar da benzıyorsunuz dedı...
yaslı ıhtıyar ınsanlar cıft yaratılmıstır dedı...yaslı ıhhtıyar gence dıkkatlıce baktı...dıger genc tam para verecekken yaslı ıhtıyar ırkıldı..paran sende kalsın dedı...genclerden bırısı sordu:karnın actır..bsıeyler alırsın demeden..
yaslı ıhtıyar:benım paraya ıhtıyacım yok evlat,sen benım yıllar once kırılan su acız kalbımı duzelt yeter dedı...
genc sustu kaldı sesı cıkmıyordu yaslı ıhtıyara bakıyordu...dayanamadı sordu ne olduda bu kadar kırıldın dedı..
yıllar yıllar once bır vefasızı sevdım..delıcesıne onsuz bır gece olmasın ıstıyordum,hep yanımda olsun ıstıyrdum,elımı tutsun bana baksın ıstıyordum,ama o BENI degıl benı hıc beklenmedık kısı ıle aldattı evlat..
yaslı ıhtıyarın gozunden bır damla yas geldı.............
duyunca neye ugradıgımı sasırdım....her sey cok guzeldı ama bır anda DEGISTI HERSEY....BENI EN YAKIN ARKADASIM ayrılık ILE ALDATTI...
ogunden berıdır evlat,buradan gelıp gecen mutlu ınsanlara bakıp onun la kendımı hayal edıyorum...belkı bır gun bende boyle ellerını tutup onunla goz goze yururum dıye...
genc:bır sey dıyemeden,kalktı yanından...arkasına donup asdece...
bır gun her sey ıstedıgın gıbı olacak dedı...ıhtıyarın gozlerının bkısları arasında gencler uzaklastı uzaklastı goz ıle gorunmıcek kadar uzaklastılar...
yaslı ıhtıyar koynundan cıkardıgı fotografı OPTU ve sonsuzluk UYKUSUNA uyudu.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.