Günaydın Nasılsınız?
Son günlerde ev telefonuna bir sapık dadandı. 14-15 yaşlarında bir kız çocuğu. Her sabah aradığında gayet kibarca, “günaydın nasılsınız?” diye soruyor.
Sabah sabah biri hatırımı soruyor diye ilk etapta hoşuma da gidiyor ama “kimsiniz?” dediğimde “pizzacıyı arıyorum” diyerek bütün keyfimi kaçırıyor.
İstisnasız bir haftadır her sabah aynı muhabbet…
Çocukken, komşu çocuklarıyla birlik olup fırını arayıp bakkala ekmek siparişi verirdik. Deliler gibi eğlenirdik. En son, polise şikayet edilmekle tehdit edilmiştik de tırsıp bu komik şakamızdan vazgeçmiştik.
Kendi aramızda kavga ettiğimizde de birbirimizi “annene sölerim fırına telefon ettiğimizi” diye korkuturduk. Bi söylesek hepimiz yanarız haberimiz yok.
Çocukluk işte…
Bizim minik sapığımız ne kadar eğleniyorsa bu oyunu bir haftadır sürdürüyor. Ne zaman sıkılacağı da bilinmez. Umarım bir şekilde başını belaya sokmadan bu şakalarından vazgeçer.
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
“günaydın nasılsınız?” diyecek birileri olmalı insanın...:-)
Can Yücel'in dedi gibi:
.../...
Ama; ‘’Günün aydın, akşamın iyi olsun'’
diyen biri olmalı.
Bir telefon sesi çalmalı ara sıra da olsa kulağımda.
Yoksa, zor değil, hiç zor değil, demli çayı bardakta karıştırıp, bir başına yudumlamak doyasıya.
Ama; ‘’ Çaya kaç şeker alırsın ? ‘’
Diye bir ses sormalı ya ara sıra…
Sevgiler, selamlar.
Küçücük bir kız çocuğu.Belli ki,yalnızlık çekiyor.
Biryerlerde görmüş olacak ki,birden kanı kaynayıvermiş.Yakın hissetmiş.
O gün,iki güzel laf duymak istemiştir canı.Aramış ve "Günaydın,nasılsınız" diye sormuş.
Belki de,
"Teşekkür ederim canım.İyiyim,sen de iyi misin?" beklerken
........
"KİMSİNİZZZ ??..." diye bağıran,sinirli bir abla!...
Korkmuş,hayal kırıklığına uğramış tabi.
"Pizzacıyı arıyordum" diyebilmiş zavallı kızcaaz.
Sevgiler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
Bir yılbaşı gecesi çocuğumuz hasta olduğu için sessiz ve üzgün oturuyoruz.Saat 12 de telefon çaldı.Açtım, küçük bir çocuk yeni yılımızı kutluyor.Biraz konuşunca beş yaşında olduğunu öğrendik.Biraz sonra annesi aldı ve özür diledi.Arayacak kimsemiz yok çocuk telefon etmek isteyince rastgele bir numara çevirdik diye özür diledi.Oysa bizim üzüntülü yılbaşımıza neşeli konuşmasıyla renk katmıştı.
Yazınız bu anımı hatırlattı.
selamlar
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.