- 1056 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
S A N A T D O S T L A R I
Sanatın her dalını seviyordum ve ilgilenebildiğim kadarıyla ilgilenmeye çalışıyordum. Bu ilgim, kitap okumak ve sinemaya gitmekten ileri gidememişti yıllarca. Teknoloji çağıyla birlikte evlere internet girdikten sonra, çok sevdiğim sitemiz Edebiyat Defteri ile tanıştım.
Edebiyat Defteri benim hayatımın dönüm noktası oldu. Ben de arkadaşlarıma baka baka yazmaya başladım. Asla bir profesyonel gibi yazamıyorum ve öyle bir iddiam da yok. Benim yapmaya çalıştığım kendi duygu ve düşüncelerimi kâğıda döküp, arkadaşlarımla paylaşmak. Sitemiz sayesinde ilçemiz şairleriyle tanışma fırsatı buldum. Buldum diyorum çünkü, onlarda Edebiyat Defteri’nde şiirler yazıp paylaşıyorlar.
Sayın İsmail Göktaş (METEOR) rumuzu ile yazan arkadaşımız, İzmir’den gelip bizim gruba katıldı. Sayın Musa Kalkınç Turgutlu’dan gelip bize katıldı. Kendisinin birçok eseri bestelenmiştir. Sevgili Sevgi Ayverdi, Demirci’den sırf bu toplantıya katılıp, gönül dostlarıyla beraber olmak için gelmiştir. Kendisine çok teşekkür ederim. Sevgili Gülgün Yalvaç, sanat adına ilçemizin yüz akıdır. Aşağı yukarı her toplantımıza katılıp bizlere destek olmaya çalışmaktadır. Sayın Ahmet Boztaş (yaban böceği) rumuzlu arkadaşımız benim hemşerim. Onun sayesinde ilçemiz şairlerinden Sayın Ahmet Otman’ı tanıma fırsatı buldum. Şu an ilçemiz şairler topluluğunda, şair olmasam da ben de yerimi aldım. Bundan dolayı mutluyum.
Her Pazar bir mekânda toplanıp sanat adına yaraşır hoş sohbetler ediyoruz. Bu Pazar yine toplandık ve bazı kararlar aldık. Sayın Ahmet Otman, ilçemizde yayımlanan, Bizim Ece Dergisi’nin sahibi ve genel yayın yönetmenidir. Derginin ülke çapında üyeleri vardır.
Kendisinden dinlediğime göre, zaman zaman şiir dinletileri yapıyorlarmış. Bazen de yıllık çıkarıyorlarmış. Yıllardır Salihlide oturduğum halde bütün bu etkinliklerden haberim yoktu. Olsa bile yüzeysel olarak kulak kabartıp geçiyordum. Şimdi daha bir ilgiliyim ve daha çok seviyorum. Çünkü ben de sanatın içindeyim artık. Ben de emek veriyorum. Bir şeyler yazmaya çabalıyorum.
Bu pazar aldığımız kararlar arasında nisan ayında bir şiir dinletisi yapmak ve Salihli Şair ve Yazarları adına bir yıllık çıkarma kararı aldık. Diğer arkadaşlarım ve ben hiç itirazsız bu kararı onayladık. Hele benim gibi kitapsızsanız ve size bir yıllıktan on sayfa veriliyorsa elbette benim gibi siz de sevinirsiniz. Bu yıllığa emeği geçecek olan bütün arkadaşlarıma şimdiden teşekkür ederim.
Biz Salihli Şair ve Yazarları olarak her pazar toplanıp hoşça vakit geçiriyoruz. Sanat adına güzel paylaşımlar yapıyoruz. Dileğim, bütün insanların dostane olarak hoşça vakit geçirmesi, her zaman her yerde dostluğun kazanması. Ben, Edebiyat Defteri Sitesine çok teşekkür ederim, beni sanatla ve sanat severlerle tanıştırıp kaynaştırdığı için.
13/02/2011/ Emine UYSAL
YORUMLAR
Sizinle Hemşehri olmaktan, sizinle tanışmış ve dostluğunuzu kazanmış olmaktan onur duyuyorum Emine hanım.Salihli'li Şair ve Yazarlar olarak, sanat dostları olarak paylaşımlarımız gerçekten çok güzel.Şehir dışından gelerek bizlerden dostluğunu ve desteğini esirgemeyen arkadaşların bu davranışlarını ben de ayakta alkışlıyorum. Planlanan çalışmalarda Allah bizi utandırmasın diyorum...
Çalışmalarımızı buradaki dostlarla paylaşmanız çok güzeldi.Yazınızı bütün kalbimle kutluyorum.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Dergicilik çok farklı Sevgili arkadaşım. 5 yılı geçti benim de Sanat sokağı dergisinde uyazmaya başlayalı. O heyecanı çok iyi bilirim. 2 ayı geçtiğinde sanki çocuğum doğacakmış gibi heyecan kaplar. En az 10 kez ararın arkadaşımı ne zaman çıkıyor diye. Kokların elime aldığımda. Benim yazmama rağmen hemen sayfamı açarım heyecanla... Teşekkürler sevgili arkadaşım. Başarıoların daim olsun. Sevgilerimle
2007 şubat ayında bu siteye üye olduğumda bu denli alışacağımı düşünemiyordum bile,sayın tacettin bey gibi bir ara tatsız yaşanan olaylardan sonra ara vermeme rağmen yine soluğu burada aldım çünkü gerçekten seviyeli dostane paylaşımlar olan bir yer şair hatta yazar olmamama rağmen yüreklice yazmaya düşüncelerimi ifade etmeme arkadaşlarımın ve yönetimin sayesinde olmuştur...ve gittikçe gelişen bu site daha nice harika olaylara imza atacağını gösterip benide bağımlı hale getirmiştir. herkese tşklerimi bildiirim..içten yalın duygularını katılıyorum canım arkadaşım sevgilerimle....
sitemizin problemi uzun sürdü....buraya o kadar çok alışmışızki.....yapılana kadar sıkıldık.....oldu bitti başka siteler bana elektrik vermedi.....yeni birliktelikler değişik ve çok hoştur....sevgili kardeşim....dergide biz çok iyi temsil edeceğine inanıyoruz kolay gelsin.....saygılar
Ben de zorunlu bir emeklilik sonucu evde nasıl vakit geçireceğimi düşünürken bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Edebiyat Defteri ile tanıştım.O kadar çok sitede dolaşmıştımki burasının sadece bir edebiyat değil dostluk sitesi olduğunu gördüm.Misafir olarak katılmak artık tatmin etmeyince üye oldum.Böyle kalabalık bir arkadaş grubunda olmak gerçekten güzel.Gördüklerimizle değil yazdıklarımızla arkadaş oluyoruz.
Sizin için yeni başlayan yolculuğunuz umarım istediğiniz gibi sonuçlanır.
Selam ve sevgiler
Edebiyat Defteri gerçekten hepimiz için çok özel. Hani eskilerde çok sevdiğimiz komşular olurdu da çat kapı girer çıkardık ya içeriye.. Sunumcu yüklemesi için bir süre siteye giremeyince sanki böyle bir dost kapısı kapandı gibi geldi. Demek ki ne kadar alışmışız çat kapı sitemize girmeye ve edebiyat komşularımıza merhaba demeye. Habib Bey ve yönetimdeki bütün ekibe de sayfan aracılığıyla bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Sevgili arkadaşım hayırlı olsun diyorum sana da.. Nesir kadar şiirde de başarılısın. Yolun hep açık olsun canım. Sevgilerimle...