- 766 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bilgi Üniversitesi Halkla İlişkiler Öğrencisi Emre Kara ile Röportajımız
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİSİ HEMŞERİMİZ EMRE KARA :” ÜNİVERSİTE HAYATA BAKIŞ AÇIMIZI TAMAMEN DEĞİŞTİRDİ”
SORU- Başarınızdan dolayı sizi tebrik ederiz.Emre Kardeşim bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız ?
EMRE KARA- İlkokulu GaziOsmanpaşa ilköğretim okulunda, liseyi GaziOsmanpaşa lisesinde bitirdim. Şuan İstanbul Bilgi Üniversitesinde Halkla ilişkiler bölümü okuyorum.
SORU- Bu bölümü seçme nedeniniz nedir? Bu bölümü seçmeden önce ve şimdiki duygularınız arasında ne fark var ?
EMRE KARA- Hayatımda her zaman insanlarla ilişkilerim çok iyi oldu ve her zaman hayatımda insanlarla ilgilenmeyi çok sevdim ve bu sebepten dolayı da halkla ilişkiler bölümünü seçtim.
SORU- Bize Ailenizden bahseder misiniz ? Anne ve babanız ne iş yapar? Size destekleri ne olmuştur?
EMRE KARA- Ailemde, Annem emekli bankacı, babam ise halk kütüphanesinde çalışan bir memur. Ailemin hayatımdaki her attığım adımda her zaman destekleri çok güçlü bir şekilde hep yanımda olmuştur
SORU- kitap okumakta mısınız ? Ne tür kitap okursunuz ? .
EMRE KARA- Kitap okumaktan hoşlanmadığım için kitap okumuyorum fakat film izlemeyi çok severim ve çok film izlerim.
SORU- Arkadaş seçiminde neye dikkat edersiniz ? Arkadaş size ne ifade eder?
EMRE KARA - Bulunduğum çevrelerde arkadaş edineceğim zaman arkadaş olarak seçebileceğim insanda her zaman dürüstlük, bağlılık, ve sadakat erdemlerini ararım bu erdemlere sahipse eğer kişi arkadaş olmak için yakınlaşırım.
SORU- Lise ve Üniversite yaşantısı arasında ne fark gördünüz ?
EMRE KARA- Lisede modası geçmiş çoğu kişiler tarafından yararlı olmadığı kabul edilen eski, beyni kullandırmak yerine müfredatı sürekli ezberletme zihniyetine dayalı bir eğitim vardı. Fakat üniversiteye geldiğimde modern yeni tekniklerle yenilikçi öğrenciye her şeyi ezberletmek yerine gerekli olan donanımı vermek için hazırlanmış , en önemlisi öğrencilerin beyinlerini yorumlarına hayat ile ilgili bakış açılarını bile daha etkin hale getirmeyi amaçlayan bir eğitim sistemi gördüm.
SORU- özel Üniversite okumak nasıl bir duygu? Özel yani vakıf Üniversitesinin farkı nedir ?
EMRE KARA - Özel üniversitede okumak halkla ilişkiler gibi yeni meslek guruplarının eğitimini almak için çok güzel bir fırsat.ve özellikleri olarak daha önce söylediğim özellikleri tekrar dile getiriyorum ve başka bir şey ekleme ihtiyacı duymuyorum. Çünkü söylediğim özellikler zaten tamamen özellikleri yansıtmaktadır.
SORU- Bu meslekte nerelere kadar gelmek istersiniz ?
EMRE KARA - Okuduğum halkla ilişkiler bölümünü bitirdikten sonra mesleğimle ilgili insanlarla iç içe olabileceğim görev mevkisi olarak birebir insanlarla ilgilenebileceğim bir kariyer yapmak istiyorum.
SORU- İstanbul’da okuyan bir Üniversiteli olarak Gaziosmanpaşa Üniversitesinin daha çok gelişimi için neler önereceksiniz ?
EMRE KARA - Tokat GaziOsmanpaşa üniversitesiyle kendi okulum arasında çok büyük farklar var. Eğitim kadrosundan, eğitim kalitesine, okulun öğrenciye vermeyi amaçladığı niteliklerden daha birçok alanda çok büyük farklar var. GazİOsman paşa üniversitesi için önereceğim hususlar ise, Öncelikle eğitim kadrosundaki lise öğretmeni düzeyindeki eğitim kadrosunda büyük değişiklikler yaparak nitelikli öğretim görevlileri getirmeliler. Gazi Osman paşa üniversitesinde derslere de girdim ve sınıf içinde tam bir lise havası var ders işleyici üniversite düzeyiyle alakalı olmayan bir seviyede bu seviyeyi de yükseltmeli ve öğrenciyi geliştirecek yeni teknikler denenmeli modern eğitim verilmelidir.
Teşekkür ederiz Emre
TURAN YALÇIN-TOKAT
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.