- 581 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
*ÇAMURLARDAKİ BELİRSİZLİK MODASI*
Macera filmlerini aratmaz çoğularının yaşam mücadeleleri. Her günleri bir kaosu, her nefesleri bir nefesi kesebilir hikayeleriyle. Vardır böyle tipler. Ağnı yaşama merakına kapılıp gidenler. Hız yapmayı ömürlerinin kısalığına bakmadan bir aracı hırpalar gibi hırpalarlar düşünmeden. ani bir çıkış yakalamamaları mümkün olmadığı gibi pekte popilerdirler kendileri. Dünyanın merkezide onlardır, herşeyde onlar için varedilmiştir.
Yükseklerdeki ışıltılar kandırır onları belki. Belkide çamurlardaki belirsizlik modası. Bunlardan ibarettir hepsinin nafile kavgası. Peşlerisıra ağlayan anne, babaları mühim değildir. Eziklik onlara Göre büyük sözü dinlemek. Birkaç örümcek bağlamış beyin kırıntısı taşıyanlar mı akıl öğretecek yani? Ha! Ha! Ha! Komik doğrusu. Kal falan gelir, gider sonra arkadaşlara. Ozaman her gün o mükemmel güzelliklerine aynada keyifle süspüste yapamazlar, Hevesleri kaçar. Hayata karşı isyankar kostümlerini giyer, bezginlik maskesinide takıverirler. Ne yaparız ozaman? Bu ruhsal çöküntü onları bitirirse. Dünyanın ne anlamı varki ozaman?
Elalem ekmek kavgasında kafasını beladan sıyıramazken, bu gece hangi merdiven arasında pusuya yatıpta uyku sıcaklığı yakalayalım diye çırpınırken, millet rencide olmasın aman!!! O nazik ruhları incinmesin. Pamuk ipliğine bağlı psikolojileri harap olmasında; bizim zavallı öksüzlerimiz, yetimlerimiz bir damla sevgiyi yedi kat yabancılardan dilensin.
Vay be!!! Helal yani bunlara. Budenli genişliğede pes doğrusu. Bunları ayakta alkışlamak istiyorum. Çünkü insanlıklarını bukadar önemseyipte başkalarını böyle hiçe sayıp rahat uyumak yürek ister doğrusu. İşte bu yüsden bireysellik denilen canavar tepemize çıkığ oturdu. Değil gözümüzü kör etmeyi aklımızı, merhametimizi, temiz olan tüm duygularımızı ameliyatla söküverdi sanki.
Artık bukadarı yeter! Son verelim bunlara. Kimse işi piskopatlığa vurmasın. Gerçek insan gereklerini yerine getirsin ve unutmasın yarın sizinde evlatlarınız bu çökük düzene doğacak. Nefes almak istiycek, alamıycak. İyilik yapmak istiycek, kötülük dolu denge rahat bırakmıycak.
Kestirmeden söylüyorum Olan yine bize olacak…
Hayal alemi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.