- 930 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SATIYORUM, SATIYORUM, SAAAATTTTIIIMMMM !!!
Daha ne kadar susacağız, yada ne kadar susturulacağız?
Evet önceleri hissettirilmeden,suyun yavaş yavaş akması gibi satılıyordu…
Şimdi bağıra bağıra gidiyor her yer.
Neden mi bahsediyorum?
Satılıyoruz…
Sağır sultan duydu…
Türkiye karış karış sa-tı-lı-yor…
Herşey den önce Türkiye’nin jeopolitik durumunu göz önünde bulundurmadan yani satmadan önce bir düşünsek…
Bu yazıyı okuyan çoğu kişinin hadi be sende ne satılması, herşey yerli yerinde! dediğini duyar gibiyim…?
Buraya gülen bir ikonmu yerleştirseydim acaba?
Hani şu bazı komik yazılardan sonra hemen yapıştırırız ya işte onlardan…
Fakar trajikomik yazıların arasına hangi ikonu koysam bilemedim.
Yıllarca farkına varamadık ama Türkiye bölgesel güç olarak istikbali parlak bir ülke ve bunun yanısıra yer altı kaynaklarıyla da dış ülkelerin ağzını sulandıran topraklara sahibiz…
Yine yıllarca örtülü bir şekilde adeta agacın içindeki kurt misali yavaş yavaş içten içe kurutmaya devam ettik…
İsrailli iş adamlarının ikinci yuvası, pardon yanlış söyledim kendi toprakları olmaya aday bir Türkiyeyiz artık.
Hukuki açıdan da herşey kılıfına uydurulmuş, alan memnun veren memnun…
Ama unutmayın ki, bu karış karış satılan yerler ne alana ait, ne de verene…
Bu topraklar halkına ait, bu topraklar zamanında açlıktan çarığını yiyen merhumlarına ait, bu topraklar çocuklarımıza ait ve bu topraklar işçisine,emekçisine ait…
Bizler halk olarak özgürlüğümüze ve bunun gibi duygulara fazlasıyla aç bir
topluluğuz ve buna istinaden uluslar arası politikada bu tarafımız hep
kullanılarak, demokrasi,insan hakları, temel haklar ve özgürlükler
gibi evrensel ilke ve değerlerin, ülkelerin iç işlerine karışmada hep bir araç
olarak kullanıldı yani deyim yerindeyse istismar edildi.
Bundan sonra da ne mi olur?
Çok düşünmeye gerek yok bence…
Çok geçmeyecek ‘’madem bu topraklarda haklarımız var yani
İşletiyoruz, artık yerel yönetime geçme zamanımız geldi’’
diyeceklerdir…
Adamlar haklı hemde yerden göğe kadar…
Engellenemez bir gerçekle yüz yüzeyiz.
Buna örnekler vermeye gerek olduğunu sanmıyorum çünkü fazlasıyla
mevcut yani satılmakla kalmayacağız, adamlara birde buyurun bizi
yönetin de diyeceğiz
Rüyamı görüyorsun diyebilirsiniz ama uyananlar uyuyanları silkelesin
Artık…
Sa-tı-lı-yo-ruz…
YORUMLAR
Uyanıkları, uyandırmak güçtür(!) Herkesin işbilir, herkesin uyanık (?) olduğu bir toplumsal yapıda, bu en zor olandır.
En büyük hırsız kimdir, eşitlerarasında, büyük hırsızlar arasından dahi çalabilendir ! En büyük yalancı kimdir? Büyük yalanı, illüzyon ile büyük yarar sanılsaması yapabilendir.
Von Hayek, Friedman ekolü, büyük yalan ve büyük illüzyon fırtınası estirdi, odur budur; herkes satıyor.
Esenlikler dilerim...
Göktürkmen tarafından 2/11/2011 10:02:24 AM zamanında düzenlenmiştir.