- 673 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
2 Kişinin Yaşadığı Bireysel Değildir
Ve Mısır halkı sokakta.
Tüm haklılıklarıyla beraber olağanca bir direniş ile,Hüsnü Mübarek’e "Artık git!" sloganıyla çepeçevre sardılar diktatörün(!) sarayını.Halk vahşet içinde.Kendi içlerinde meydana gelmeyen bu sorunu iç işlerinde halletmeye çalışan gruba 8 yaşındaki sübyan da dahil.
İnsanlar tedirgin.
Sanırım en çok da biz;Türkiye.
Açlık oranının %70’e ulaştığı köylerimiz var bizim;hatta geçtiği.Neden tedirgin olmayalım?Neden Recep’imiz çıkıp kamuoyunun önünde "Hepimiz faniyiz,halkını dinle Mübarek" şeklinde çağrıda bulunmasın?Sebep basit;çomağın diğer ucu bizi bizi gösteriyor.Çünkü 350 milyon dolar yatırımımız var bizim o topraklarda.Neden boşa gitsin sanayimiz artı can ciğer Süveyş’ten geçen petrolcüklerimiz?Tedirginiz,her şeyi geçelim;insanız çünkü.
"Hükûmet değişsin",hem de "Cumaya kadar",yoksa ...Eee halkı tahrik kolaysa,tehditler de doğal..Ama bana kalırsa hükûmetin değişimiyle düzelebilecek bir kriz değil.Velev ki,bu nüans sabahtan akşama geçen süre içerisinde olur mu,seneleer seneleer lazım bu revizyona ulaşabilmek için.Ama kriz bu ve üstelik halkı vuruyorsa sen en iyisi kaç git babacım cuma günü,hem mübarek gün,kabul olur.
Aç adam duvar deler ve bu yüzden artık iktidarın sokağı anlaması şart,farz,vacip!
Yaşanan devrim değil,senin insanın açlıktan ölüyor ve kelle başına düşen milli gelirin 2.940.Tabi ki de en büyük sorun bu değil ama tek büyük sorun bu.
Şunu kavramakta fayda var;2 kişi verdiğin aynı gelirle,aynı anda ölüyorsa bireysellik biter.Amin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.