- 864 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PEKİ BİZ KİMİZ?
Ne kadar garip bir dünyada yaşıyoruz değil mi?Her an birileri doğuyor,birileri ölüyor,birileri ağlıyor,birileri gülüyor..Her şey insana haz vermiyor,bazı olaylar bizi üzüyor.
Kimileri uyurken, diğerleri işe gidiyor; kimileri hayatta kalma çabası verirken, kimileri ilk kelimesini söylüyor; kimileri başarırken,kimileri düşüyor.Peki biz, biz ne yapıyoruz? Biz hayatın neresindeyiz, hangi alemde, hangi hayalde ya da gerçekte? Biz nasıl biriyiz?
Kaybetmemek için kaçanlardan mıyız,kalıp her şeyle yüzleşenlerden mi?Kendi kafasıyla düşünenlerden miyiz,başkalarının fikirlerini sahiplenenlerden mi?Gelecek hesabına yatırım yapanlardan mıyız,anın heyecanını yaşayanlardan mı?Başkalarının bilgileriyle bilgin olanlardan mıyız,kendi aklıyla akıllı olunabileceğini anlayanlardan mı?
Zaman çok acımasız.Biz her şeyi ona göre planlarken, o hiçbir şeyi bize danışmıyor, bir saniye bile beklemiyor bizi.Buna rağmen ona yetişenlerde var.İşte onlar kalıp her şeyle yüzleşenler sanırım.
İnsanlar çok kolaycı.Her iş kendiliğinden olsun istiyorlar fakat işlerin kendiliğinden olmayacağını bilenler de var. Bunlar da kendi kafasıyla düşünenler olmalı.
Bardağın yarısının dolu olduğunu ve bunun kendine yeteceğini düşünenler var.Bu kesim iyimser.Yarın kalkıp kalkamayacağını,kalktığında ne olacağını düşünenler karamsar.Kendisini dinletenler,bunu başarabilenler güçlü.Geleceğe yatırım yapanlar,kendini sağlama alanlar gerçekçi.
Bunların hepsini yapıp kendine güvenen, mutlu olan,hayatın verdiği imkanları ve fırsatları sonuna kadar değerlendiren,sessiz testerenin nefesini hissedip buna göre tedbir alan ise; belki de bizizdir,kim bilir?
Peki bu tanımın karşılığı sizce nedir?=)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.