- 833 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ucuz bir film gibi. . .
Ucuz bir film gibi. . .
Nefsim ruhumu yöneten bir el ve ruhum bir kukla.Bedenim ise ruhumun perdeye yansımış hali,bir görüntü.Etrafımdakiler beni izleyen bir avuç seyirci.Ve eleştiriyorlar,yol gösteriyorlar ya da yol gösterir gibi görünüyorlar.
Her defasında eleştirirken kahraman kendileriymiş gibi öğütler,tavsiyeler veriyorlar.Kendi oynayamadıklarını başkasına oynatıp seyretmek istiyorlar.Kendi filmlerinde kendileri figüran ya da set görevlisi başkası baş rolcü olsun istiyorlar.Bazen bir yönetmen gibi her şeye karışıyorlar.
’’Ucuz bir film gibi, başından sonu belli!’’
Teşekkürler...
Bizi oynatıp özgür düşüncelere engel olduğunuz için teşekkürler...
Geleceğimizi görünce bir şizofrenmişiz gibi gibi davranıp tekrar elimizi kolumuzu bağladığınız için teşekkürler...
Arada bir oynadığımız filme bakıyorum. . .Gerçekten ’’bu biz mi o ben miyim?’’
İzin verişlerimize kızıyorum.Elimizdeki senaryolara kızıyorum.
Ezber bir hayatta aptal çekimlerde yer alıyoruz...
Yine de bekliyorum...
Bekliyorum tekrar o mavi gözlü adam gibi bir yönetmen gelsin diye...
Bekliyorum çünkü bizim onun gibi olmamızın önünde engeller var!
Ya engelleri yıkıp filmi berbat edin...
Ya da artık gişe rekorları kırmasın bu film başka milletlerin çıkarları,oyunları ve dillerinde...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.