- 867 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLULUK SANKİ,OKYANUSTA BİR DAMLA....
Günlerden Pazartesi ..Gündüzün yorgunluğunu atmak istercesine ayaklarımı uzatmış,çayımı yudumlarken,haberleri dinliyorum ...Dinledikçe sinir katsayım yükseliyor ,ortadoğuda ateş çemberi giderek büyüyor,dünyada ve güzel vatanımda endişe verici gelişmeler üzüyor beni...Canım sıkılıyor,kapatıyorum televizyonu !!!
Bilgisayarı açıyorum,mns ne girip ,mesajlarımı kontrol ederken o kadar güzel bir süprizle karşılaşıyorum ki,anlatamam !!Yıllar önce belki 20-25 sene evvel okuttuğum Ömer Aksu isimli öğrencimden mesaj okuyorum..İnanamıyorum !!!Aynen şöyle yazıyor’selam hocam,ben Develi Ayşepınar’dan öğrenciniz Ömer Aksu.Nasılsınız? Bizde çok emeğiniz var,sizi hiç unutmadık,hakkınızı helal edin,ellerinizden saygıyla öperim ’Sanki dünyalar benim oldu..!!!Az önceki dünyada yaşanan olayların verdiği endişeler birden kaybolmuştu sanki!!!!Nasılda mutlu olmuştum ...Öğretmenliğin en doyurucu ve mutluluk verici yanı bu bence!!!Çekilen bütün sıkıntılara ve gösterilen tüm özverilere değiyor inanın ki...Emek veriyorsanız,mutlaka karşılığını öyle ya da böyle alıyorsunuz...Bunun maddi hiçbir ölçütü olamaz...Buradan sevgili Ömer’e teşekkür ediyorum...O’nun küçücük yüreğine ektiğim sevgiyi içinde büyüterek,kendisine verilenin kıymetini bilerek beni aradığı için !!!Yıllar sonra yaşadığım bu sevince, bir eğitimcinin ektiğini biçmesi derler !!!Demek lazım... Demek ki ;sevgi ve emek ekmiştim,karşılığını yine sevgi olarak aldım,daha ne isteyebilirim ki ????
Mutluluk dediğimiz şey; sanki,okyanusta bir damla....İnsanlar küçücük şeylerden mutlu olurlar,yeter ki onu görmeyi ve hissetmeyi bilsinler...
Barışın ve mutluluğun ,sevginin ve huzurun tüm dünyayı ve yurdumuzu sarıp ,sarmalaması, hissedilmesi,yaşanılması dileğiyle.....SEVGİYLE KALIN
YORUMLAR
Yazan yüreğinize sağlık onurlu meslekdaşım. Biz öğretmenlerin en değerli ürünü bence onlara kazandırdığımız bigiler değil, yüreklerine ekebildğimiz sevgi tohumlarıdır. Bize dönen ve yaptıklarımızla bizi onurlandıran budur. Belki de yüzlerce yüksek okul bitiren öğrencilerimiz vardır.Ama bence başarı ölçütü sadece bu değildir. Bütün bunların acaba ne kadarının yüreğine sevgiyi verebilmişiz, ne kadarı mesleğini yaparken sevgiyi önde tutuyor önemli olan budur. Böylesi önemli bir sevgi konusunu işlediğiniz için sizi kutluyorum. Gönlünüzden sevgi, elinizden kalem hiç düşmesin. Saygılarımla.
gonulbeyan
Güzel ve özel yorumunuz için teşekkürler...Yazdıklarınıza aynrn katılıyorum...Unutulan kuru bilgileri vermek değil kalıcı olan,sevgidir...Bana göre sevgi tüm kötülükleri bertaraf eden bir duygudur...
Saygılar sunuyorum...SEVGİYLE KALIN
gonulbeyan
Güzel ve özel yorumunuz için teşekkürler...Yazdıklarınıza aynrn katılıyorum...Unutulan kuru bilgileri vermek değil kalıcı olan,sevgidir...Bana göre sevgi tüm kötülükleri bertaraf eden bir duygudur...
Saygılar sunuyorum...SEVGİYLE KALIN
gonulbeyan
Güzel ve özel yorumunuz için teşekkürler...Yazdıklarınıza aynrn katılıyorum...Unutulan kuru bilgileri vermek değil kalıcı olan,sevgidir...Bana göre sevgi tüm kötülükleri bertaraf eden bir duygudur...
Saygılar sunuyorum...SEVGİYLE KALIN