- 1190 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
MADURUMDA MADURUM, ALLAH SiZi MADUR ETMESiN EMi!!!
Bu nasil bir illetir yaaaaa.MADURUMDA MADURUM!!!!!!
Yok böyle bir$ey yeminle.Millete örnak olacak hicmi ba$ka filim kalmadida bu filmi icat ettiler?.Yeminle iyice madur olduk haa..Anam o nasil haller hareketler.Onlarin yüzünden cocukalarima $iddet uygulamak zorunda kaliyorum bagzen.Niye diye soran olursa söyleyim bari;niye olacak büyük kiz ba$liyo MADURUMDA MADURUMMMM!!! ayagi ba$i ba$ka oynuyo kizin.Kücük kizda sabah ak$am onlari anlatiyor.Ders desen asla ne anlatir nede cali$ir.VAH$i CEZAya gelincede sular seller gibi anlatir.Yok böyle bir$ey yeminle midem bulanmaya ba$ladi.Nereye gitsem muhakkak madur biri cikiyor kar$ima.Dün eltimle ali$veri$e gittik.3 ya$ina girecek oglunuda aldik yanimiza.Cocuk arabaya bini binmez ba$ladi; MADURUMDA MADURUM,MADURUMDA MADURUM!! o an cocugu isirmak istedim ha.Onun bile beynine i$lenmi$ maduriyet.Salak sacma hareketler cocuklarin örnegi oluyor.Kizimi ayni o simge gibi görmek beni delirtiyor.Kac ya$inda kiz ve ayni dü$ünme engelli gibi davraniyor.Allahim akil fikir versin in$allah.
Adam gibi bir filim yapsaydinizda coluk cocuk örnek alsaydi ne vardi be.Dandik laflar hareketler,resmen insanligi akima sürüklüyorlar.Tikler sakat sakat gülmeler ve sesli dü$ünmeler insanin kafasini allak bullak ediyor.Rütük yine uyuyor heralde.Kaldirilacak bir filim varsa buda o dizidir.Colugun cocugun hal ve hareketlerini etkileyen bu dizi hicde yararli degil.Komik olabilir ama yinede sacma bence.Ortalarda ve sokaklarda MADUR insnalarla kar$ila$mak hicde ho$uma gitmiyor kendi adima.Ya sizce?
YORUMLAR
Her kimden sorsan aynı dertten muzdarip evet doğru yazmışsın bütününe ortağım bu tür ahlaka uygun olmayan sözler-
büyük olsun küçükler etgileniyor bu tür edep dışı kelimelei kouşan aktör veya her hangi insalar akşam eve geldiklerinde-
Çocuklarndan utanmıyorlarmı vüzlerne nasıl bakıyorlar acab.....................???????????????????? osman eserden bütün
Gönül dostlarına,sosuz selamlar
Hoşumuza gitmese de gerçekten mağdur insanlar var ama....
Fakat ben de artık ayyuka çıkmış olan ajitasyonlara karşıyım. Dizilerin hepsine karşıyım. Yazınızı okuyunca ropörtaj sırasın da "Madurum ben madurum" diye kameranın önüne atlayıp şaklabanlık yapan küçük kız geldi aklıma...Ne gülmüştüm ama...
Yazınızda yazım açısından başı sorunlar var. Klavye kaynaklı mı diye düşündüm. Okumakta zorlandım açıkçası.
Saygılar.