- 724 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Bir Sayfaya Merhaba
Hayat ne kadar da değişik değil mi?Hiç beklemediğiniz anlarda hiç beklemediğiniz şeyler olabiliyor.Farkında olmasak da istemediğimiz şeyler hayatımızın bir parçası.Tam olaysız bir gün geçireceğim diyorum.Gene yatağıma yattığımda yorgunum.En düşündürücü şey de yarın için garanti verilememesi.Size bir öneri.Yapacağınız hiçbir iyiliği yarına bırakmayın.İşiniz kalsın ama yapacağınız iyilik hiç durmasın bir kenarda.Bir gün göçüp gittiğinizde size iyiydi,sessizdi,sakindi yerine ’Hayatı severdi’ diyen arkadaşlar edinin ve tabi ki hayatı seven bir insan olun.Başkası ne düşünür diye düşünmeyin.Etrafınızdakilerin dedikleriyle hareket etmeyin.Her şeyden önce sizin düşünceniz önemli.İnsan kendini kontrol edemiyorsa hala yaşamı tatmamış demektir.Diğerleri farklı diye sizde onlar gibi olmaya çalışmayın.Herkesin kendine özgü bir havası vardır.Asla asla demeyin.Belkilere,keşkelere yer vermeyin hayatınızda.Kesin konuşun.Ve sizden bir şey rica ediyorum.Benim yaptığım bir şeydi bu aslında.Ama yıllar önce babam bana çok önemli bir şeyi hatırlattı:’Bir insan olduğumu’Yani bende hatalar yapacağım.Mükemmel olamayacağım.Kimse olamayacak.İnsanın tanımı nedir biliyor musunuz.Kusurlu ama akıllı bilgisayarlar.Gelişmiş ama kusurları tamir edilemiyor.Mükemmel bir bilgisayar olamıyor.Ama bizim için önemli olması bilgisayara girmesi,işimizi görmesi.Ki bu bilgisayarlar fazlasıyla işimizi görüyor.Arada bozuklar da var elbette.Babamın dediğine gelelim.Babam bana ’Hiçbir şeyden nefret etme.’ demişti ve hala der.
Kuşlardan,ağaçlardan,yemeklerden,hayattan hiç bezme çünkü bir defa kalbini kaparsan bir daha açamazsın.Ben hiç kapamam o yüzden.Hiçbir şeyden nefret etmem.Hep gülerim.Hayatınızda hep yeni olaylar aramayın.Bazen siz yenilenin.Nasıl mutluysanız öyle yaşayın.Hayat sizin,yenilikler,iyilikler,kötülükler.Dünya da hepimizin.Yüzünüzde hayattan yorulmuş bir ifade olmamalı.Aksine yeni heyecanlar arayan biri olmalı.Gözünüzün altında torbalar yerine mutluluktan uyumadığınız geceler olsun.Dünyada hep sevgi,hep barış olsun.İnsanlar mükemmel değil mutlu olsun.Sevmek,sevilmek herkes için güzel olsun.Kimse nefret etmesin ve edilmesin.Keşke demeyin.Yeni bir sayfa açmak için henüz geç değil.Unutmayın!Ama yarın geç olabilir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.