- 1014 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
RUHUMA İSTİLA
Es deli rüzgar; Katlime ferman, derdime derman olacaksan es...
Küskün çiçeğini saran sessizliği,ruhumun yetim susuşlarını, sabır taşımı yerinden alıp göğe kadar fırlatacaksan es...
Benim sevdam yaz değil, bahar değil bir kara kış.
Benim sevdam zeynebin kaneviçesinde nakış, benim sevdam bir uzun bakış...
Boynuzlu sefiller tarlasından geçiyorum. Kaktüsleri kendilerine çiçek yapmış yalakalar, acıtmıyor deyip , yas tutuyorlar geceleri. Geceleri, yollarıma kaktüs ekiyorlar. Hoş yardan gelen ne varsa başım gözüm üstünede, bunlar yar/in yanından geçmemişler...
Ruhumun en mahrem yerlerine vicdanım komşudur benim. En mahremime giriyorlar, vicdanıma tükürüyorlar. Kargayı güvercin niyetine bana sunuyorlar. Zehri şerbet deyip içmek benim dilsiz yüreğimin, şüphe etmeyen cariyelerinden sadece bir tanesi. Beni saraydan, mekandan münezzeh kılıyorlar. Avuçlarıma kan döküyorlar, nasıl yüzüme sürerim?
Kerametimidir sevginin, yada kehanetimidir; kırk günlük yola sırtını verince, kırk adım sonraki kırk kişilik köyden,kırkı yara yara geçince bulduğun sevgilinin. Ruhuma istilasının düşlerinin, gözlerini bir daha göremeyeceğimi bildiği. Katmer katmer O nu sürmüşler üstüme, birde utanmadan nereye kayboldun diyorlar. Beni benden ettinler.
Hal böyleyken ben geldim nasıl derim?
Örselenip kırılmamış bir katre hissim kalmışmıdır?
Gözde fer, tende can, canda canan beklermi sanıyorum?
Şirret;
Seni unutt diye haykıran, canlı casız ne varsa, ay ışığı dalga kıran, aşkı yerden yere vuran!!!
Nefret;
Kara tiren , güneşi saran, yari yardan ayıran bir kaç gram yalancı altın...
Gurbet; Sevgili.
Sevgili; giden.
Gİtmek; Ölüm.
Ölmek; senin gittiğini bilmek demektir.
Sevmek; Öldüğünde de kalabilmektir...
YORUMLAR
ferromuratti
hoş geldin..
ferromuratti
sadece sinirlendim biraz kendime ondan herhal..
Fulya CODAL
hem bak görüyor musun, insan en çok kendine kızdığında böyle agrasif yazılar yazabiliyor, anlamış olmalısın...
ferromuratti
Ellerinden öperim hoş geldin safa geldin.
"Küskün çiçeğini saran sessizliği,ruhumun yetim susuşlarını, sabır taşımı yerinden alıp göğe kadar fırlatacaksan es..."
Öyle bir ruzgâr var mı? Keşke olsa da yetim susuşlarımızı göğe fırlatsa.
İçimize akan kelimeler, iki dudak arasından çıksa...
Yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygıyla...
ferromuratti
harikasın değerli dostum..içime işledi çok hoştu.. ama en çok;
benim sevdam,yaz değil,bahar değil,bir kara kış..
benim sevdam,zeynebin kaneviçesinde nakış.bir uzun bakış...çok güzeldi sevgiler...
ferromuratti
Sevgi benden, saygı benden hoş geldin.
Sanırım aşkı sonsuzluğa kafatutuşun yoluna çıkartan verdiği acıda yüreği beslemesidir...
ki acısı olmayan aşk ayazı olmayan kışın törpülenmiş susuşuna benzer...
tebrikler...
ferromuratti
BAk abla deme ile kalmıyor dilimden dökülen kelimeler.. M okadar baskınki, o kadar bendensin dedirtiyor seni anarken. Kafa tutmak cürmümün yaktığı kadar, kafa tutmak ruhumun açlığının son haddine varasıya kadar.
Ve hoş geldin tekrar tekrar iki kolumu açtığımda alabildiğim en küçükte gördüğün en büyük sevgi kadar.