- 2202 Okunma
- 16 Yorum
- 0 Beğeni
İYİ Kİ DOĞDUN TOYNAK
Segili Toynak
Bak sana sevgili Toynak diyorum kıymetimi bil. Seni siteye girdiğimde, görüntündeki şu meşhur telli felli resminle tanımıştım. Ara sıra sayfana girer şiir ve yazılarını okurdum.
Öyle çok yorum alıyor ve pohpohlanıyordun ki, seni kıskanmadım desem yalan olur. Senin şiirlerinin altına yazılan yorumları okur okur, vay beee! Derdim çok zaman. Kimin nesi, kimin fesi acaba şu Toynak diye de sinsi sinsi merak da ederdim ha!
Sonra sevgili Yöneticimiz Ansızın’ın düzenlediği İzmir Foça etkinliğinde tanıdım seni. Tabii tam olarak tanıdığım söylenemez. Sen korumaların tarafından öyle bir korunuyordun ki, yanına yönetine yanaşmak ne mümkünnnn!
Sadece karşıdan baktım ve dedim ki; hiç de gözümde büyüttüğüm kadar büyük biri değilmiş. Bücürün teki dedim vallahi. Sana yalan borcum da yok hani.
O toplantı öylece gelip geçmişti. Bizim site boş durmuyor ya, bir toplantı daha düzenlemişti hani Ankara da, işte orada seni iyice tanıma fırsatı buldum. O bücür adamın ne kocaman bir yüreği olduğunu gördüm.
Ansızın’a çok çok teşekkür ediyorum senin aracılığınla. Bizleri arada sırada bir araya toplayıp da ön yargılarımızı yıktığı için...
Uzun lafın kısası arkadaşım, zaten bugün bir yazı daha asmıştım milleti benim yazıları okumaya mahkûm etmek istemiyorum ve bu yazımı kısa kesiyorum.
Seni tanıdığıma çok sevinçliyim be koca yürekli adam çokkk! Bir gün başım sıkışırsa, benim bir dostum var diyebileceğim bir dostsun sen. Arkadaşsın, kardeşsin benim için. Sen benim için ne düşünüyorsun hiç bilmiyorum ama ben kendi düşüncemden sorumluyum sadece.
İyi ki doğdun Secaattinnn! Çok uzun yaşa, sağlıklı ve mutlu yaşa emiii! Seni seviyorum dostum çokkk! Kocaman sevgilerimi yolluyorum Ankara’ya yakala emi Toynak.
YORUMLAR
İyi ki doğdun Secaattinnn! Çok uzun yaşa, sağlıklı ve mutlu yaşa emiii! Seni seviyorum dostum çokkk! Kocaman sevgilerimi yolluyorum Ankara’ya yakala emi Toynak.
Saygıdeğer Emine hocam, çok güzel bir yazı, kutlarım efendim. Sizin sayfanız aracılığı ile
saygıdeğer Secaattin üstadıma sağlık, sıhhat ve uzun ömürler dilerim
iyiki tanımışım sizleri, iyiki varsınız. Doğum günün kutlu olsun üstadım
Saygı hürmetlerimle.....
Çok güzel bir vefa örneği arkadaşım, kalemine sağlık...
Ben de Toynağın ayrı bir anısı vardır. Siteye ilk girdiğim zamanlardı. Bir gece kızımla toynaktan konuşuyorduk (sözlük anlamındaki) o arada sitede Toynak nikini gördüm. Kızıma seslendim;
---Yavrum bak burda da bir toynak var :)))
Sonra Ankara toplantısı olacağı zaman, Ankara'da oturduğum için özelden mesaj attım"Toplantı için yapabileceğim bir şey var mı" diye. Ankara toplantısı oldu. Orada tanıma fırsatı buldum. Daha sonra defalarca kez arkadaşlarla toplandık. Her arkadaş geldiğinde sağolsun haber veriyor, ben de seve seve gidiyordum.
Bir keresinde de sen ve Aysel de vardı. Ne güzel gündü değil mi?
Dostluğumuzun pekiştiğine inanıyorum.
Şimdi Bandırma'dayım ve Ankara'daki günlerimi, sohbetlerimizi özlüyorum.
Yüreğine sağlık arkadaşım...sevgilerimle...
İyiki doğdun Toynak, iyiki seni tanıma şansım oldu...
teşekkür ederim sevgili dostum...
belki çok az şey gibi görülebilir bu jestin ama bana soran olursa eğer
nasıl anlatabilirim ki duygularımı...
ama bizler;
bizim o ankara dost listemiz
insan yanımız herkese şunu anlatmasını ve herkesin de şunu bilmesini isterdim
bizler bazı şeyleri aşmış
tensel cinsel her ne ise
ve sadece sevigye dostluğa kardeşliğe gönül vermiş insanlar olarak
kendi içimizin içinde uzun yolculuklara çıkmış insanlarız.
nasıl duygulandırdın emine
sağol dostum
sağol kardeşim...
yürek iklimlerinde daima sevgide ve hoş görüde bulıuşabilmek umuduyla diyorum...
sevgiler yüreğine
Emine UYSAL (EMİNE45)
Secaattin abiyi ben de tanıdığıma çok memnunum.Kütüphane açılışı için sağolsun kendisi ve sevgili Mustafa Sakarya Bolu' ya gelmişler ve sitemizi temsil etmişlerdi. Onları ilk gördüğümde; sanki yıllardır tanıyormuşum gibi hissetmiştim. İyi ki doğdun değerli ağabeyim. Sen Edebiyatdefterinin olmazsa olmazlarındansın. Böyle vefalı dostların olduğu için de çok şanslısın valla. Nice mutlu senelere. Emine abla teşekkürler. Sevgilerimle...
Emine bacı... senin düşündüklerini bende düşündüm desem inanırmısın? Yozgata gitmek için Ankarada buluştuk...Tacoyu tanıyodrum zaten. Tüm merakım kim bu Toyak?....Birde sitede bir resmi yayınlanmış o günlearde...Aman Allah devasa bir adam.. Tacoya diyorum" Gardaş hemen şu Toynak kim beni tanıştır" Toynak karşıdan geliyor... Taco Aha Toynak bu dedi...
Şaşırdım senin gibi... İtiraf edeyim birazda bozuldum....
EVET O GELEN BENİM CANIM CİĞERİM GARDAŞIM TOYNAKTI....ÇÜNKÜ TOYNAK BAŞTAN AŞAĞI YÜREKTİ...
Ömrün uzun olsun bilmiyordum. Emine kardeş hatırlattı sağ olsun...
o resim yozgat festivalinden kahvaltıda tam 3 saat kalkmadı...yedikçe yedi...bakarsanız etrafında hiç kimse yok
adam doğuştan aç....bunun yüzünden IMF memleketin borçlarını sildi...bir tesadüf onu çok iyi tanıyan biri anlatmıştı... doğum yaptıran ebenin parmağındaki yüzüğü doğarken çalmış.doymadığına.dair..şahitlerim var..bedri gizemli ansızın o gün 23 yumurtayı yedi...hepimiz şaşmış kalmıştık.... aynı odada yattığımız için sabaha kadar kanadı yolunmuş tavuklar gibi çırpınıp durdu...siz siz olun toynakla ortak yemek yemeyin....aç kalırsınız.....sadece sohbet edin ...teşekkürler emine kardeşim....sayende koca yüreğin yaş gününü kutladık....sağlıkla nice mutlu yıllara dost....saygılar
Toynak
kocadım elli bir yaşına bastım adam zil takıp oynayacak nerdeyse
sen çok partılı döneme geçerken kazaya kurban doğduğun için bilmiyorsun can boğazdan geçer
ama edebiyat defteri sakinleri bilsin ki;
etkinlikler niçin iptal oldu?Tacettin sayesinde...adam o göbekle
19 somun,26 lavaş ve 18 kğ zeytin yiyor kahvaltıda...yazdıkları abartılar ise kabahatını bastırmak için ajitasyon..yemezler vallahi..Ansızın biliyor doğrudunu..ve birde emine(gizemli)
onu size havale ediyorum:))))