- 684 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MUTFAGAMIZA VURULAN DARBE!
Cikti yine ortalara hayatimizi tehlikeye atan besinlerdeki hastaliklar.Birileri hastalik bulmak icin mesaiyemi kaliyor,yoksa tabiatin dengesi büyük bir hizla bozuluyormu anlami$ degiliz.Eskiden öylemiydi;ac insan ta$i bile yer derlerdi,, $imdi ise ac insan diyete girer ve ekmekden a$dan elini etegini ceker oldu.Ne yiyecegimizi ne icecegimizi $a$irttik yeminle.Kime inansak,kime inanmasak bilemiyoruz artik.Songünlerde tavuklardaki kanser yapan madde dioksin cikdi Almanyada ortaya.Tavuk sati$larina darbe vurdu bu skandal.Yumurtalarda cabasi.Hadi tavugun yoklugunu et ve balikla geci$direk,peki yumurtanin yoklugunu nasil doldurak bilemiyoruz.Özelliklede biz kadinlarin mutfagina vurulan bir darbeydi bu yumurta skandali.Öko yumurtalarin alinmasi tavsiye ediliyor.insanin icine $üphe girdi birkez,ikna olamiyoruz.Pasta ,börek,kahvalti v.s her$eyin ana maddesi yumurta bilindigi üzere.Mutfaga girince $a$irmaya ba$ladik ne pi$irsek diye.
Etlerdede vardir kesinde daha ortaya cikmadi belkide.Nalet hayvanda varmi$ o apacik belli.Hayvan yemlerini yapan firma demi$ki;tavuklara verildigini bilmiyorduk!! aha buyrun burdan öldürün gerizekali herifi.Hayvanlarin ne yedikleride belli degil artik.Allah affetsin bizleri in$allah.Yabanci bir ülkede ya$iyoruz ve dikkat etmeye cali$iyoruz.Nekadar etsekde olanlar yine oluyor.Aldigimiz ürünlerin icinde yazan yabanci maddelerin anlamini bilmiyoruz.Bakiyoruz icinde nalet hayvanin eti varmi,alkol varmi hepsi bu.Kimyasal terimlerle yazdiklari icin okusakda anlamiyoruz.
Bundan sonra bakalim neler olacak zaman gösterecek.Doganin dengesi bozuldu ve zehirli bir hayat ya$iyoruz.Farkinda olmadan tonlarca para ödüyoruz ömrümüz boyunca zehirlere.Hastaliklar artti.Bebek ya$larda cikmaya ba$ladi artik.Hormonlu yiyecekler iliklerimize i$ledi adeta.Genlerimizi bile bozdu kesinde biz farkinda degiliz.Allahim sonumuzu hayir etsin in$allah.Sürünerekde ölmek var bu hastaliklarin pencesine dü$üpde.Gecen sene nalet ahyvanin gribine bizde yakalanmi$dik.Tam bir ay süründük.Öyle korkdukki sorman gitsin.Coluk cocuk ate$ler icinde kivrandik.Allaha$ükür atlattik ve bitti.
Biz insanlar Dünyanin sonunu kendi ellerimizle hazirliyoruz gözgöre göre.Bakalim daha neler gelecek ba$imiza.Herkese saglikli huzurlu ve mutlu vede uzun ömürlü bir hayat diliyorum.
gripli demi$ler bozduklari tabiatin adini
kimse bilmez kimin dogaya nasil bir oyun yapdigini
dogallikdan uzakla$ip kimyasal yollara sapdigini
rutubet olmadan damla dü$esi nem kapdigini
hayvanlar yapmazdi insanin insana insafsizca yapdigini
sadece paraya ve gösteri$e tapdigini
denge bozmak icin elinden geleni yapdigini
kontrol etmeden rastgele cöpe ne attigini
bilincsiz tosbaga olup yan gelip yattigini
iki kuru$ degerine insanligini bele$e sattigini
farkinda degil gelecegini tehlikeye attigini
sabah ak$am sadece sere serpe gaylesizce yattigini
Allahin emanet verdigi cani umarsizca tehlikeye attigini
dünyayi kavuran hastaliklara hastalik kattigini
DÜ$ÜNMEK LAGZIM ARTIK DiYORUM!! DÜNYANIN YAVA$ YAVA$ BATTIGINI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.