- 1551 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
gözlem
günümüzde ortadogu ve afganistan hariç sıcak çatışmaların oldugu bölge yok gibi ,bir kaç yıl evvel balkanlardaki karışıklıkları tarihsel süreçte izledik ,yüce Atatürkün önderliginde kurulan genç cumhuriyetimiz zaman zaman sıkıncalar yaşasada çok şükür bugünlere barış içinde gelebildik,ama ne çareki günümüzde dış güçler bölge üzerindeki oyunlarına ülkemizide alet ediyorlar özellikle Amerika ülkemizin bölünmesi için çok yönlü saldırtmakta ,eger meclisimiz yanılıpta tezkereye evet demiş olsaydı bugun ülkemizin güneydogusunda amerikan askeri konuşlanmış bize diklenecegi anı bekliyor olacaktı ,ben bir şair insanım yaşamı barış içinde yaşamak isterim ,ama bilirimki VATAN çok yüce bir degerdir bizlere emanet edilmiştir onun için her fedakarlık bizim için yaşamla eş degerdir.
düşünüyorumda bizler bu ülkenin insanları kendini nediye tanımlarsa tanımlasın birlik olmalıyız,bizi dış güçler ve onun maşaları yıkamaz ama şuyum buyum diye bir birimizi horlarsak işte ozaman var halimize ,biz TÜRKİYE devletinin yuttaşlarıyız ve TÜRKÜZ" bu kimseye rahatsızlık vermemeli bu topraklarda modern çagdaş bir dünyanın insanları olarak barış içinde yaşama arzumuzu kimse törpülememeli.unutmayalımki bu vatan bize kolayına vatan olmadı ,burada bu vatan için canını veren ŞEHİT lerimizin manevi huzurunda egilmeyi bir görev addederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.