- 669 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilinde aşk vardı. Yüreğinde ihanet-2/ Bir sevda masalıydı bizimki bölüm-23
Bir sevda masalıydı bizimki Bölüm-23
Kitap Hakkında Son Söz
Son Söz 1
2006-Aralık
Kitap burada bitti mi diye sorarsanız, hayır derim evet birinci cildi bitti. İkinci cildin ilk beş bölümünü yazdım ama bundan sonrasını yazıp yazamayacağımı bilemiyorum. Dikkatinizi çekmiştir son üç bölümünü alel acele hazırladım.
En büyük üzüntüm siz şair dostlarımdan uzun bir süre ayrı kalacağımdır. Evet uzun bir yolculuğa çıkıyorum. Yolun başlangıcı ise bir hastanenin ameliyat odası. Eğer ameliyatı başarı ile atlatabilirsem yine uzun bir tedavi dönemi olacak. Ameliyat başarılı olmaz ise işin kötü tarafı da burada bana biçilen hayat hakkı iki üç ay. Bunun için uzun bir yolun başındayım. Her şey Allah’tan hayat ağacında yaprağım kopmadıysa mutlaka aranıza döneceğim.
Son söz-2 2007-Haziran
Evet o yaprak kopmadı. Dalına o kadar sıkı sıkıya bağlıydı ki, kimsenin o yaprağı koparmaya gücü yetmedi. Bu arada kendime de biraz iltifat etmeliyim hiçbir tıbbi yardım almadan Omurilik felcini yenmeyi başardım. İstanbul’un bir çok büyük hastaneleri ameliyatımı yapmayı göze alamadı. Baştanda yazdırdığım gibi sağ çıkma şansım çok düşüktü.
İşin daha da enteresan yanı karşılaştığım en büyük zorluk yada engel diyelim Hasan Cevat’ın karşısına dikilen şeydi. Narkoz komasından çıkabileceğime ihtimal dahi vermiyorlardı. Yani diğer engelleri de hesaba katarsak bana tanınan bir hafta gibi kısa süreyi atlatıp yaşama şansımı artırmam bir çok hastanenin doktorlarına göre imkansızdı.
Yazgım Cerrahpaşa Üniversite hastanesinde Doktorum Murat Hancı beyi tanımakla değişti. El ele verdik uzun süren bir ameliyattan sonra yeniden sevdiklerimin arasına döndüm. Yeniden yazmaya başladım. Ve yolculuk Beyaz gemiyle gidebildiği kadar gittiği yere kadar sürecek.
Son söz 3
Gerçek yaşamda ne yapıyorlar?
Veda Arasıl Kartal;
2005 yılının ilk aylarında, çalıştığı pastaneden ayrıldı ayrılırken birazda kırıktı Hasan Cevat’a. 2008 yılına kadar hiç görüşmediler. Ama Veda Arasıl İnternetten Hasan Cevat’ı daima takip etti. 2009 yılının 13 haziranında 24 yaşında gerçek mutluluğu bularak evlendi. Şimdi Anadolu’nun bir vilayetinde evliliğinin tadını çıkarıyor.
Hasan Cevat Kartal ;
Veda Arasıl Kartal’ı bir pastanenin vitrinine bakarken gördü. O andan itibaren hayatı değişti. Doksanlı yılların sonunda açık kalp ameliyatı geçirdi. 2006 yılında omurilik felcine yakalandı. Büyük bir yaşam savaşı verdi. 2007 yılının ilk aylarında yaşama umudu tamamen tükendi. Tek şansı omurilik ameliyatı idi ama doktorlar dahi sağ çıkacağından umutlu değillerdi.
1. Hasan Cevat bir ilki gerçekleştirdi ve hayata yeniden döndü. Vedası onu tekrar buldu. Ama Köprünün altından çok sular akmıştı. Düğününe davet etti Vedası Hasan Cevat gitmedi. Şimdi ikinci bir kalp ameliyatına hazırlanıyordu ama vaz geçti. Ve bu arada kitabını devamını hazırlıyor.
Deniz;
Ne yazık ki kitaptaki mutluluğu gerçek yaşamında bulamadı Mert’ten ayrıldı. Şimdi Büyük bir işletmenin bayiliğini yapıyor. Yeni sevdalara yelken açtı.
Selma;
Hala kocasının matemini tutuyor ve yeniden evlenmeyi düşünmüyor geçen zaman içinde üç çocuğunu da evlendirdi şimdi annesiyle beraber oturuyor.
Muhammet:
Evlendi ve bir kızı oldu. Mutlu bir evliliği var.
Lal:
Üniversiteye gidiyor sevdiği bölüm olan modern dansları bölümünü kazandı
Ayca :
Kendi ayakları üzerinde durabilmek için mücadele veriyor. Başaracağına bütün kalbimle inanıyorum.
Emir Dağlı:
Stajını Amerika’da yaptıktan sonra, tekrar Türkiye’ye geri döndü. Büyük bir firmanın Adana’daki işletmesinin üst kademelerinde görev yapmaktadır
Ve diğerleri hepsi değerli insanlar benim için hepsini seviyorum ve hiç unutmayacağım.
Ve siz kitapseverler, acemi bir yazar olarak sizi de seviyorum. Sizler olmasaydınız bizler yazamazdık.
Üçüncü kitapta buluşmak dileğiyle, Dilinde aşk vardı yüreğinde ihanet-3 Son Nefeste Veda
Tuğrul Ahmet Pekel/ 2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.