GÜN GELECEK ARAYACAKSIN BENİ SENİ SEVMEDİĞİMDE ANLAYACAKSIN NE ÇOK SEVDİĞİMİ
Gün gelecek o sadece kan pompalamaya yaradığını söylediğin kalbin ben sonsuza kadar hayatında olmadığımda anlayacak değerimi sıcacık bir gülüşünle herşeyi unutan her seferinde seni affeden beni ağlayarak arayacaksın elin telefona gidecek gözyaşlarınla çok sevdiğini söylemek isteyeceksin hiç kimse böyle sevmedi beni diyeceksin nerdesin diye çıldıracaksın nerede olduğumu bilmek bile yetmeyecek acını dindirmeye sahte sevgilerin acısını tattığında anlayacaksın sadece sevilmek ölesiye sevilmek istediğinde arayacaksın beni keşke yanımda olsaydı da yine kavga etsedik diye şu an şikayet ettiğin şeyleri bile arayacaksın o zaman anlayacaksın tüm kavgalarımın sebebinin seni çok sevdiğim için olduğunu unutmak isteyeceksin ali kimse için ağlamaz deyip kendini kandırmaya çalışacaksın o taş kalbin bile dayanamayacak bensizliğe belki beni sevdiğini ben musalladayken belki de başka bir şehirde başka biriyle evliyken söyleyeceksin tıpkı benim sana olan aşkımı söylediğim gibi hiç birşey fayda etmeyecek kendin söyleyip kendin işiteceksin sen beni sevmesen bile bu kadar çok sevilmeyi arayacaksın hiç kimse ....... değildi diyeceksin bu kadar zormuydu sana tapana biraz olsun sevgi duymak bu kadar zormuydu biraz olsun saygı duymak herkes var da hayatında bir ben mi fazlayım hayatında bir ben mi gereksizim seni çok sevdiğim için böyle oldum biliyorum çıkarıp attın da hayatından ne kazandın sesini duymak için olmadık hakaretlerine bile tahammül gösteren benden başka kimdi hayatında gün gelecek beni ağlatmak iççin bile arayacaksın pişmanlık ecel gibi olacak tıpkı benim sana duyduğum aşk gibi ne yaşayabileceksin ne ölebileceksin senin bir gülüşün için yaşayan beni ne kadar çok ağlattığını ne kadar çok paraladığını anlayacaksın için acıyacak kalbin sıkışacak sen de de başlayacak üç beş nöbet leri çaresizliğin ne demek olduğunu o zaman anlayacaksın işte o zaman anlayacaksın sen aslında bana değil kendine en üyük kötülüğü yaptığını ............