Aç da Göreyim...
yok... yok... vazgeçmeyecek sığ cümleler kurmaktan
-geçmez zaten derin olmanın kendi içine bakarak ölçüldüğünü zannettiği müddetçe-
slogan atmayı marifet saymaktan hatta slogan atmayı bilgilendirmek zannetmekten alıkoymayacak kendisini...çamur atmak ile fikir çürütmek arasındaki farkı bile göremeyecek kadar gözü dönmüş...çamur atıp atıp kaçıyor...
hep aynı sığ cümleler içinde dönüp durduğunu da görmüyor
tek bildiği sınırlı anlama kapasitesiyle din hakkında konuşup durmak bir de kendi düşüncesinde olmayan insanların seçimlerine çamur atmak...
aynı tekdüze ve belli bir fikrin !!! fanatikliğini yapan gazete, haber, dergi, tv ..lerden besleniyor ve kendi fikirdaşı insanlarla körler sağırlar birbirini ağırlar türden konuşmalar yapıyor ya takılı kalmış oraya...DAHA YASAMA YÜRÜTME VE YARGI AYRILIĞINI KİMİN ALANININ NEREDE BAŞLAYIP BİTTİĞİNİ BİLE BİLMİYOR...EN İYİ BİLDİĞİ ŞEYİ YAPIYOR ELMALARLA ARMUTLARI TOPLUYOR...ÇARPITIYOR GİTSİN...KİMİN KALEMŞÖRÜ, FANATİĞİ, SLOGANCISI BELLİ...AMA SAKLANABİLDİĞİNİ SANIYOR...
insan en azından karşıdakinin fikrini bilir de konuşur olumlu yada olumsuz ama öyle korkuyor ki karşı fikirdekilerden ve öyle sıkışıp cevap verememe paniği yaşıyor ki tek tuşla yasakla gitsin...sonra da çıkıp eleştiriye açık olduğunu belirten yalan cümleler kuruyor...sanırım boyunun ölçüsünün alınmasını istemiyor -kısa boylu zannımca fikirleri gibi-
saçmalamak yasak değil elbet ama bunu iftira atarak, yalan yanlış cümleleri -hezeyanları diyelim- doğrular gibi kakalamaya çalışmakla yaparsan o zaman insanın aklına bu yazıları wc de mi kurguluyor diye bir düşünce geliyor...
korkaksan alma eline kalemi ... atıp kaçma çamuru ... kusma içindeki kinini
yada
AÇ DA GÖREYİM BOYUNU...DERİNLİĞİNİ...
senin gibi aydın !!! çok var bu ülkede...
not : sen şimdi bunu da reddedersin...zaten reddetmezsen obal boynuna...
...
YORUMLAR
Bilipte katılmamak elde değil. Bu milletin yarıdan fazlasına fırsatı oldukça hakaret etme hakkını kendinde görerek böbürlenmek istiyorda, kendine yazısına yapılan yorumlara katlanamıyor anında engelliyor, gerekceside saygısızlıkmış kendi saygısızlığını ne yapacağız. Neyse içimizden birileri iyi taraflarıda vardır. Belki birgün boyalı basınla beslenmezde kumdan çıkarır kafasını kim bilebilir.