- 657 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
...
“Teybi al ama kasetler kalsın” diyordu bir şarkısında Ayna Grubu. Kasetler kaldı ama zaman hırsızı “Teyb”i çaldı bu sefer de. CD devri de kapanmak üzere üstelik. Teknoloji yenilik üstüne yenilik yapıyor ama eski şarkılar eskidikçe gönüllerdeki aksi sedaları artıyor. Son teknoloji ürünleri IP larla yine Barış Manço, yine Cem Karaca dinlemeye devam ediyoruz.
Barış Manço’ nun neredeyse bütün kasetlerini almışım. Gençlik yıllarımda çocuklarımla birlikte dinledik o güzel şarkıları. Her şarkısının ayrı bir yeri var bende. Hayatımda ne kadar da çok yer kaplamış yüz yüze gelmediğimiz, yan yana oturmadığımız, karşılıklı konuşmadığımız halde. Öldüğüne dair bilgileri hafızamın en kuytularına gönderme gayreti ise sanat ve sanatçının ölümsüzleşmesini sağlayan sadece bana ait olmayan bir duygu hali olmalı. Onlar bu yüzden ölemiyorlar.
YORUMLAR
tüm kitaplar sadece bir kitabı anlamak içindir.O kitap elbette kainat kitabıdır ve bizim onu yaşadığımız dönem içerisinde
anlamamız için rehberlere ihtiyacımız var ,geçmiş dönemlerdeki kısır anlatım yanlışlarına düşmemek için risale-i nurları içimize sindirmeli ve bizden sonraki döneme bizler rehber olmalıyız .Bilgisizliğimiz ve ilgisizliğimiz yüzünden başkalarının istediği gibi anlatmasına yol açmış oluyoruz.Ancak hür adam filmi umarım diğer dizi tartışmalarının önüne geçmeyi başarır ve bir fırsata dönüşür...Okuduğum bu yazı da önemli bir katkı olur inş. saygılar!
ahsenA tarafından 1/10/2011 5:11:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
ahsenA tarafından 1/10/2011 5:11:51 PM zamanında düzenlenmiştir.