Sevgili Can Günlük 13
Merhabalar sevgili can günlük,
Bitmez dediğim acemi birliğim bugün itibarıyla bitti. Halkalı’da, Yarımburgaz’da Küçükçekmece gölü kenarında askerlik yapmak, kebabtı...
Zorlukları yok muydu? Nasıl yoktu. Dayanmayı, sabrı, katlanmayı öğrendim. Soğuklar altında durmanın ne demek olduğunu kavradım. Yağmurda ıslanmanın hiç kötü bir hal olmadığına tanıklık ettim. Değişik memleketlerden gelenlerle nice dostluklar kurdum...
Sevgili can günlük,
Zamanım hep dolu geçti. Ya marş marş yürüyordum. Ya uygun adımlarla marş söylüyordum, ya içtimalarda sürüden kopmamak için yerimde sabit kalıyordum, ya da bol bol kitap okuyordum...
Keyfimce baya şiir karaladım. Bol bol düşündüm. Çakı gibi kalmanın erdemine kavuştum. Bazen ranzamdan düştüm, bazen koğuşta geçmez zamana yaslandım. Bazen de arada sessizliğe bürünüp, başka dünyalara daldım. ama kendimi, ama duruşumu, ama ahlaklı yapımı hiç bozmadım. Hep iyi portrede yer almayı, amirlerime karşı hazır olmayı ilke edindim...
Sevgili can günlük,
Seni çok özledim. Umarım yerime günlük yazıyordun. Ben de yazdım, gün gün satırlar kaleme aldım. Her konudan bahsettim, aklıma takılanları es geçmedim hiç. Yazmakla olan ilişkimi kesmedim. Uygun ortamlar yaratmayı bildim her zaman. Üzülmeyi önüme koymadım...
Şafak 125... Usta birliğim Metris Kışlası çıktı. Bu pazar akşamı(9 ocak 2011), birliğime katılacağım. Umarım orada da sıkıntı çekmem ve şafaklarım çabuk atar...
Seni ihmal ettiğimi düşünme. Kendime de çok iyi bakıyorum. Hayatımın köklü bir dönemecini kazasız belasız atlatmak üzereyim. Sen yeter ki dualarını esirgeme MESELCİ’den. Sen yeter ki İstanbul ile seviştiğimi bil. Sen yeter ki İstanbul’dayım diye kendimi şanslı hissettiğimi duy. Sen yeter ki ruhumu unutma...
................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
7 Ocak 2010,,,18.06
Bağcılar-İstanbul
Şafak 125...
YORUMLAR
yakışmıştır.....urbaların
çoğalmıştır arkadaşların
hangi gün geçmemişki
seninki yarındanda yakın.......sen istanbulu severdin.....istanbulda seni.... bakma toynağın konuşmalarına....acemi birliğinde usta birliğinde....istanbul.....sanada yakışıyor be MESELCİ.....öpüyorum gözlerinden
ben demiştim sana
bu tacettinle takılma adama elini veren koöunu alamıyor diye ama dinlemedin:)))
her şeyin iyi olmasına sevindim...
125 gün şafak ne ki...
ben on katını zindan hücresinde yatmışım(abartısız ha,hakikat)
ama en zoru yinede plakaya inince başlıyor inan bana...
bizim zamanımızda 67 idi şimdi daha çok 80 küsür galiba
varsa her ilden bir tanıdık o gün onlara misafir ol,karşılasınlar iaşeni eski bir adettir,hoştur...eğlenceniz olur..
bu arada yemin törenine gelemedim hiç kusura bakma.hem zamanım yoktu hemde param:)))Ama bir duyum aldım "binyıl"la birisi sana bir süpriz yapacaktı ama o birisi caydırmış:)))Metris kışlasına gelsek seni bulabilirmiyiz bilmiyorum ama 125 günde bir kaç kere yolumuz düşer istanbula..bir sabah bakarsın bir martı ile bekliyhor olabilirim nizamiye kapısında...
hadi geçmiş olsun
yırttın meselci...hayırlı teskereler olsun