DEĞİŞMEYECEK OLAN YENİ YIL
Her yeni yıl geldiğinde insanları bir telaştır alır o gece çok ama çok iyi eğlenmek.
yemekler yapılır mezeler hazırlanır içkiler hazırlanır. geceye her şey hazırdır artık geriye sadece eğlenmek kalır. sabahlara kadar eğlenilir, içilir geride bıraktığımız yılda kalsın her şey die büyük beklentiler içinde dilekler dilenir. ve sonrası...
evet sonrası yeni yıla girilmiştir artık saatler yeni yılı gösteriyordur. kimi dilediği dileklerin gerçekleşeceğini umarak uyanmak ister yeni yıla ve yeni güne keşke öyle olsa değilmi her yeni yıl insanların iyi dilekleri ile başlasa her şey güzel olsa
ama değil işte maaalesef...
yeni yıl başlar biryerlerde geçen yıldan kalan savaşa devam edilmektedir çocuklar günahsız mahsum insanlar ölmektedir yine. yeni yılda birileri yarım kalan işlerini bitirmeye devam etmektedir bu uğurda..
bir yerlerde insanlar açlıktan ölmektedir. bir parça ekmek için ölmektedir.
mahsum çocuklara gelir ölüm önce onlar savunmasızdır güçsüzdür önce onları alır ölüm yeni yıldada..
bir yerlerde insanlar hakketmedikleri varlıklar içinde yaşamaya devam eder
belki binlerce insanın açlığını karşılıyacak parayı savurup durmaktadırlar havaya. şatafat kör etmiştir geçen yılda.. yeni yılda daha da köretmiştir değişmemiştir onların yaşamı. birileri ölürken gözleri önünde onlar basıp geçmektedirler yeni yıldada.. hayat devam etmektedir onlar için sorunsuz ve tasasız..
yeni yıla da yine iyi dilekler dileyelim. dualar edelim insanlık için her zaman iyisini dileyelim..
yeni yıla girerken tek değişmeyen gerçeği unutmadan girelim
savaşların, açlığın, sefaletin, ölümlerin çocuk istismarının devam edeceğini, kadınlarımızın yine ikinci sınıf olacağını, insanlığın daha da fakirleşeceğini her gelen yeni yılın bir öncekinden daha da kötü gideceğini unutmayalım...
yeni yılın bütün bunların olmaması için yüreklerimizden iyiliğin umudun sevginin
daha güçleneceği bir yıl olması dileği ile..
gulasorzine...
YORUMLAR
PeniaEos
umarım her yeni yıl umutlar ve iyiliklerle gelir
sevgiler siznle olsun.
Dilerim yeni yıl huzur, barış, güzellik, sağlık ve başarıya gebe olsun tüm dünya için.. Güzel yazınız için tebrik ederim. Sevgilerimle. İyi seneler...
PeniaEos
yüreğinizden sevgi ve iyilik eksik olmasın
yenyıl size sevgi ve mutluluk getirsin
sevgiler sizinle olsun ..
Yüzlerce binlerce yılldır olduğu gibi, sanırım hep böyle devam edecek...
Gelecek yıllar barış huzur mutluluk getirsin tüm insanlara...
PeniaEos
yeniyılda sevgiler sizinle olsun..