- 1024 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SANA GİTME DEMEYECEĞİM.
Bir yılın daha sonuna geldik diye başlayan bir yazı yazmak istemiyorum.Çünkü değişim istiyorum artık... birşeyler ters yöne akıyor şu günlerde ya da ben ters yöne girdim henüz farkında değilim.Birisi gelip bana çarptığında uyanacağım belkide... etraf gri bir hüzün bulutunun tam içinde, kış mevsimi ondandır deyip teselli ediyorum kendimi... ama ben kışı severdim hayır bundan değil hüznüm biliyorum.Yakın yaklaşmakta..uzak hergün bir adım daha kaçmakta...ne zaman elimi uzatsam öylece havada kalıyor ve arkama dönüp baktığımda o kopkoyu zifiri karanlığa geri dönüyorum.Küçük fenerlerde yetmiyor artık aydınlatmaya.Sevgiler,arkadaşlıklar, bir bir terketmeye hazırlanıyor ve bu defa farklı ben gitmelerine izin veriyorum. Yoruldum tutmaya çalışmaktan,dinlemekten,duymaktan...hep içimde uzak yerlere gitme isteği duymuşumdur.Bir süreliğine gitmek buralardan, ama şunu farkettim ki nereye gidersem gideyim içimde ki ben benimle gelecek? Saadece mekanın farklı algısıyla biraz üstü kapalı konuşacak benimle, her zamanki kadar dürüst olmayacak.. olsun bu yalana bile ihtiyacım var.İnsan bazen,sonradan acı da verse kendine yalan söylenmesini ister ne hikmetse bunu dost bildiklerinden isteyemessin. Sevmediğim biri bana yalan da söylese gerçekte söylese ne önemi var. Ben yalanı da gerçeği de dostlarımdan duymak istiyorum.
Bitiyor evet 2010 yılı benim için ve tüm insanlık için bir daha geri gelmemek üzre gidiyor.Tıpkı diğerleri gibi...beni de götürsene demek geliyor içimden sonra korkuyorum ölmekten.Ya bu deveyi güdersin... bu diyardan gitmek yok, seni bu diyara gönderen izin vermeden diyorum ve kendime ilahi bir teselli veriyorum. Aslında çok az kaldı huzuru yaklamama sadece bir adım ve bir karar, ötesi azmettin mi ALLAH a dayan ayet-i celilesi hükmü kadar.Şimdi 2011 yılı için temenni de bulunmak zamanı mı? temenniler klişe değil mi asırlardır aynı dilekler dilenir bazıları olur bazıları bir dahaki senenin insafına kalır.Diliyorum ve istiyorum...bu yılın ve tüm yılların, yılların sınırlarına hapsedilmiş ömrümün sahibinden bir tek şunu diliyorum bana bu hayatı bahşeden bundan daha güzelini ve ebedi olanı mutlaka bahşedecektir...sınırsız,sıkıntısız,herşeyin istediğim gibi olacağı ebedi bir hayatı hayırlar içinde istiyorum.Çünki geçici bir hayatın istekleri de geçici tıpkı sıkıntıları gibi ben EBEDİ olana talibim.Sana GİTME demeyeceğim...her gidiş mutlak varlığa bir adım daha demek..şimdi buyur git mazinin tozlu sayfalarında yer bul kendine...sende git 2010....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.