- 855 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yerel seçim ve Yoksulun ocağı...
Kısa bir aradan sonra tekrar sizlerleyiz...
Bu hafta sonu beklenmedik bir misafirle karşılaştım. Bana süpriz oldu açıkcası ama ben bir Orhangazili olmaktan utanç duydum baştan belirteyim..
Sebeblere gelince yavaş yavaş açıklayacağım.Ama bunlara girmeden önce sizlere bir olaydan bahsetmek istiyorum. Geçirdiğimiz yerel seçimlerde akp sadece Orhangazi’de değil Türkiye’nin bir çok yerinde seçimi kaybetti.Kaybettiği yerlerde başa gelen belediye başkanları güzel işler yapmayı başaranlarda var.Rezil rüsva olanlarda görebiliyoruz...
İşte bir başarı örneği;Kayseri’nin Bünyan Belediye Başkanı Mehmet Özmen beyefendi..
Geçirdiği soruşturmalardanda duyuyoruz; Nereden buldun bu parayı? Kimden aldın bu parayı? gibi sorularla gidilmiş ve hepsine tek tek cevap vererek susturmuştur...
Gelen müfettişler hiç bir şey bulamayınca tıpış tıpış Ankara’nın yolunu tutmuştur...
Böyle bir durum Orhangazi’de olsa ne olur düşünmek gerek!
Birde yazımın başında dediğim konuyu açayım gerçi geçtiğimiz günlerde ilçe gazetelerinde tartışıldı.
Ama yazar çok haklıymış, yiğidi öldüreceksin ama hakkını yemeyeceksin..
Hafta sonu misafirim vardı, Şüphesiz kayserili misafirim karşısında söyleyecek söz bulamadım..
İznik göl’ünün plajı olmamasına göl kenarına bakım olmamasına bunun gibi bir çok konuda eleştirilerine cevap veremedim.Bunun için artık yeter denilmeli belediye artık bir şeyler yapmalı!
YOKSULUN YUVASI SÖNDÜ...
Evet misafirimi gönderdikten sonra aldığım bu üzücü haber aldım ki üzüntümden bugün ne yaptığımı bilemedim.İşsiz tedaviye muhtaç bir eş iki tane okumaya başlamamış çocukla sokakta kalan bir aile manzara yürelleri parçaladı.Şahsen ilçede yaşamamdan dolayı geç haber aldım. Ama muhakkak bişeyler yapılır ümidim var.Emin Kalem kimdir? işsizlikten dolayı köyde kahvecilik yaparak geçimini kazanmaya çalışan bir vatandaşımız.Ancak öyle bir hatıralar canlandı ki insan ister istemez hatırlıyor...
Emin Kalem’in dedeleri köye ilk yerleşenlerdendir.Güney köy’de aynı zamanlarda kurulmuş ve daha Sugören köyünde ermeniler kalmaktadır...
Bir ermeni devamlı Güney köydeki muhacirlere çeşitli eziyetler yapmaktadır. Bunu haber alan Büyük Emiin çavuş ve İsmail çavuş koşarlar Güney köye bakarlar boylu poslu bir ermeni On Türk bir ben demektedir..
Gel lan buraya der ;Emin çavuş tutuşur ermeniye güreşe ermeniyi yener ve biner sırtına yürü sugörene der.Sugören köyünün kahvesinin ortasında koca su havuzunun içine yatırır ve kaç Türk kaç sen der O ermeni;Bir Türk On ben der...Bunu neden anlattım işte böyle bir ailenin geldiği nokta buwww.tunagazete.com/habergoster.asp?id=5124
KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİ İKEN ŞİMDİKİ DURUMU İÇLER ACISIDIR...
Yazılış tarihi:29 Haziran 2010 Salı, 00:12
YORUMLAR
''KÖYLÜ MİLLETİN EFENDİSİ İKEN ŞİMDİKİ DURUMU İÇLER ACISIDIR...''
Köylünün, düştüğü içler acısı durumdan kurtulması, kendi iradesine bağlıdır.
Şayet, durumunu beğenmiyorsa düzeltmelidir.
Saygılarımla