- 786 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
oysa aşk seni yaşamakmış, ben bunu seni yaşadığım zaman anladım.
Gözlerim dalmışken yere, sesinle irkildim. Dudaklarından dökülen kelimeler benden birşeylerdi sanki. Senin dudaklarından döküldükçe kelimeler, benliğimi cezbetti. Yutkunamadım bile seni dinlerken. Sonra gözlerini farkettim saf duygularla bakan. İçinde anlamlar yüklü. O zaman aşık oldum işte sana...
gözlerinle gözlerime baktığın zaman, yüreğime mutluluk gözyaşlarıyla dolmuştu sevgili. yüreğime can verdin, yüreğinle. ellerini tutmak, ve parmaklarımızın mutluluk dansını birlikte izlemek ne mutlu sevgili, bir bilsen...
Gitsek ya buralardan. Herkesten uzak olsak. Yalnız sen ve ben. En ıssız ormanlara karışalım. Ayrılıklar, mutsuzluklar, dertler ve kederler bulamasalar ya bizi. İnsanlardan kaçsak, doğaya karışsak. Kuşlar uyandırsın mesela, ağaçlar gülümsesin, ormanın sesi şarkımız olsun, kimsenin görmediği parıltılı nehrin sularına salalım kendimizi sabahın ilk ışıklarında, ateş böcekleri mum ışığımız olsun. İşte şimdi o zaman, parmaklarımızın dansını izleyelim...
yüreğini yüreğimin mutluluk terkisine bindirip, seni alıp götüreceğim sevgili buralardan. kimsenin bilmediği. ve aşkın özgürce yaşanacağı bir yere. gidelim buralardan. sana yüreğimdeki kelimelerle, aşk sarayı yapayım. ve bu aşk sarayında, bir ömür böyu yaşayalım. sen, yüreğimdeki kelimelerle aşk sarayı yaptığım, mutluluk ülkemin kraliçesi. ben ise o, ülkenin kralı olayım...
Yüreğim yüreğinle, bedenim bedeninle... Ben senle hazırım yolculuğa. İster yedi kat göğe çıkalım, ister yedi kat yerin dibine... Yeter ki yenilmeyelim kahbe feleğe, düşmeyelim aşkımız için hazırlanmış tuzaklara . . . Üvey anneler ayırmasın beni senden, ayırmasın bizi üvey kardeşler, çirkin cadılar...
oysa aşk. ellerinden tutmakmış, ben bunu ellerinden tuttuğum zaman anladım.
oysa aşk. gözlerine baktığımda, eğer seni görebiliyorsam. ve yüreğimde hissedebiliyorsam, seni yaşamakmış ,ben bunu, seni yaşadığım zaman anladım.
aşk seni yaşamaktır, seni görmektir. aşk seninle birlikte ölüme gitmektir. korkma, yüreğimin gülü, gözlerimin mührü. bu aşk ölene kadar bitmeyecek... bu iki yürek hep birbirini sevecek...
Yalnız gözlerime bak, bak ki dudaklarımdan dökemediklerimi gör. Sevdiğim, mezarda da bitmesin bu sevda. Mezarımız yanyana olsun. Elimi uzattığımda yanımda sen ol. Aynı gün ölelim. El ele gideriz ölüm vakti geldiğinde korkmadan, cesurca. Öyle bir aşkımız olsun ki efsanemiz yaşatsın bizi. Güneşin doğup battığı her yer, herkes bilsin aşkımızı...
yazanlar...
Sena Küçükkuş,
rotasız kaptan- mehmet bakır.
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.