- 923 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
neden mutlu bir son olmaz ki ?
güzel bir öykü
güzel bir anlatım
kutlarım ağabey
saygılarımla
ayhansarıkaya
Yorumunuz için tşkler. Selamlar.
ayhansarıkaya
Hacı ablam sağlığına duacıyım. Selamlar.
Ayhan bey sonbaharın anlatımı, kahramanın duyguları, olayın geçtiği mekan çok güzel resmedilmiş.
Usta kalemden, beğenerek okuduğum bir öykü, bana göre güne gelmesi muhtemel.
Tebrikler, saygı ve selamlar.
ayhansarıkaya
Beğendiğiniz için tşkler.
Selamlar.
Duyguya kalemin ustalığı da eklenince akıp giden bir yazının şanslı okuyucularından olmak kalıyor bize de...
Tebrikler...
ayhansarıkaya
Minnet duygularımı bildiriyorum.Çok saolun.
Selamlar.
Tasvir ve tahliller çok yerinde.
Anlatım güzel ve duygulu.
Ustalıklı bir yazı olmuş.
Tebrik ettim kardeşim.
Selam ve sevgiler.
ayhansarıkaya
Selamlar,dost.
ayhansarıkaya
Yazmaya çalışıyoruz işte.
Selamlar.
Sonbahar, yapraklar, bulutlar ile ilgili kısmın anlatımı büyüleyiciydi. Ardından emektar çalışanın yorgunluğu ve öğretmenin duygusal yalnızlığını harika işlemişiniz. Amatör bir yazarın roman çıkarırken ki mücadelesi ve hazin sonda sevincini paylaşamaması ne kadar başarılıydı. Herşey vardı. Mükemmeldi anlatımınız. Tebrikler usta yazar. Saygılarımla...
ayhansarıkaya
Selamlar.
Aysel AKSÜMER
değişik ve çok hoş bir anlatım....kalem her geçen gün....gelişiyor güzelleşiyor...saygılar
ayhansarıkaya
Selamlar...
Adam; yere düşen yaprakları, çalı süpürgesiyle saç kovasının içerisine dolduruyor, sonra da üzerine elindeki süpürgenin tuttuğu sopa tarafıyla bastırıp, sıkıştırmaya çalışıyor; saç kovası dolunca da; az ilerdeki çuvala boca yapıyordu. Arada bir gücünün yettiğince ağaçları sallayıp, sararan yaprakların bir an evvel dökülmesi için sabırsızlanıyordu. Aynı işi defalarca tekrarlamaktan yorulduğu ve bıktığı besbelliydi.”
Bugün eşimle postahaneye gittik.Çok kalabalıktı ve cam kenarında oturacak bir yer bulmuş dışarısını seyrediyordum.İşte o adam oradaydı ve izlerken çok duygulanmıştım.Üstelik yaşını tahmin edememiştim.Yüzünde yılların getirdiği yorgunluk sanki iki kat fazla gibi görünmüştü.her zamanki gibi çok güzel .Paylaştığınız için teşekkürler.
ayhansarıkaya
Selamlar.
Mutluluklar, paylaştıkça çoğalır. Üzüntüler, paylaştıkça azalır. En mutlu olduğu an da en büyük kaybı, üzüntüyü yaşamak. Kursakta kalan sevinç.
Duygu yüklü bir anlatım dı. Saygılarımla.
ayhansarıkaya
Tşkler.
Selamlar.
Sonu çok acıtıcı ve dramatik bir hikaye. Okurken bişr garip hissettim kendimi. Yine çok başarılıydı. Ruh tahlilleri ve tasvirler çok başarılı işlenmiş öyküye. Keşke Ayhan Bey, siz de bu öyküyle katılsaydınız o yarışmalardan birine. Başarılarınızın devamını diliyorum. Saygılar, selmlar
ayhansarıkaya
Tşkler.
Selamlar.
Ayhan Bey, yazınız beni çok duygulandırdı. Sizin yazarın bir anası varmış derdini tasasını paylaşacak. Zavallı kadın mutlu haberi veremeden anacığını kaybetmiş.
Ya ben ne yapacağım, nereye baş vuracağım? Boyalı basını hiç bilmem, bu durumda benim roman bastırmam hayalde mi kalacak yoksa.
Yazın çok güzeldi. Benden helalinden bir 10 puan.
kutluyorum...
saygımla...
ayhansarıkaya
Tşkler.
Selamlar.