Bazı Kadınlar
O değil de;
Sabah defteri açtığımda tokat gibi bir sözle karşılaştım,
‘Çirkin ve zarafetten yoksun bazı kadınlar, gerektiği gibi övmesini bildiklerinden, ömür boyunca sevilmişlerdir.’ ANDRE MAUROIS
İşte, ortada her şey. Tek suçlu Edebiyat Defteri yöneticisi. Bu kadar önemli bilgiyi bugüne kadar neden bizden gizlemiş.
Ah bileydim böyle mi olurdu. Övmezsen övene kızarsan olacağı bu işte. Çok hüzünlendim şimdi çok.
Sevgili defter arkadaşlarım, bugün ne kadar güzel ne kadar şıksınız. Aman da aman
O değil de;
Bugün babamlarda aşure bayramı var. İtiraf ediyorum en sevdiğim bayram. Hele o aşurenin en üstünde mis gibi kokan tarçını yok mu… Bol cevizli fındıklı fıstıklı. Bi zamandıırr üstüne bide nar icat ettiler bakalım, hayırlısı.
O değil de;
Bizim burada bi 16/B var. İzmir’in 86’sına eşit.
İkisinin de en belirgin özellikleri, asla saatinde gelmemeleri ve yarım saatte bir geçmeleri. Geldiğinde full dolu olduğundan çoğu zaman da durakta durmadan geçerler.
İzmir’li ile İstanbul’lu arasında ne fark var derseniz,
İstanbul’lu benim gibi açıktan söyler, ‘daha çok beklersin, bence yürüyerek gitsen daha çabuk ulaşırsın’ der
İzmir’liye sorun, ne zaman geçer bu 86 diye, ‘çok sık geçiyo birazdan gelir’ der. 5-6 sene kaldım İzmir’de ama bu birazdan olayını çözemeden geldim.
O değil de;
Ben yine kaptırdım gidiyorum. Böyle devam edersem otobüs saatine geç kalıp söylene söylene yola kadar yürümek zorunda kalacağım.
O değil de;
İyi bayramlar.
O değil de;
Sahi, bugün harbiden çok güzel ve şıksınız.
YORUMLAR
BEN KATILMIYORUM O YAZARA.. GEREKSİZ İLTİFAT BOŞ İNSANLARI KANDIRIR.. SEVGİ FARKLI BİRŞEY..İLTİFAT İŞLEMEZ HEM İLTİFATA GEREK TE YOKTUR.. ÖYLESİNE SÖYLEMİŞ .. KATILMIYORUM.. DEĞERLİ OLANIN DEĞERİNİ,BİRİ BİR GÜN MUTLAKA BİLİR VE ONU BEKLEMEYE DEĞER..HEM DE HER ŞEYE DEĞER..
Esma KAHRAMAN
Neymiş?
'DEĞERLİ OLANIN DEĞERİNİ, BİRİ BİR GÜN MUTLAKA BİLİR VE ONU BEKLEMEYE DEĞER..HEM DE HER ŞEYE DEĞER..'
Bak bak bak... Gazoz ağacı şeyler bunlarrr.
:) Sevgler Sayın Yazarım.
Hanımefendi, bayramınız kutlu,aşureniz afiyet olsun...İzmir'lilerden mail geldi : ''Geliyor kar getiriyor,boyozumuzu yiyor,gidiyor; tipi estiriyor'' diyorlar.Otursun İstanbul'unda gelmesin bir daha diyorlar.Bir dost olarak benden söylemesi :))
Azıcık gönüllerini almak lazım gibi...
O değil de,
Güzellik konusuna gelince ,anlamam o işlerden zaten sabahta oldu...Tebrik eder saygılar sunarım...
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.
vega4
Esma KAHRAMAN
O yönden Bursa da ben de çok çekmiştim...Ama benim yüzümden tabi...Gelene binmiyordum..Nasıl olsa bir diğeri gelecek diye:))))))
Sevgiler ve saygılar ablacım...
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
O değil de; ben bugün gülümsememe neden olana binlerce teşekkürü bir borç bilirim...
Elbette dikkatinden doğurduğu emeğini de kutlarım...
Esma KAHRAMAN
Sevgiler.
Biz, İzmirliler, zamana çok aldırmayız. Hatta hiç işimiz olmaz, zamanla. İstanbul - İzmir karşılaştırmasını şöyle yaparım: İstanbullular koşuyor, İzmirliler yürüyor. "
Övme konusuna gelince: Al gülüm, ver gülüm olayı sanırım...:-)))
Keyifli bir paylaşım dı. Kutladım, yüreğinizi. Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:) Teşekkür ediyorum... İstanbul'dan İzmir'e sevgiler.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.