- 1640 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKİYEM
Bugün emperyalizm mualesef etnik [mikro]miliyetçilik savıyla ülkemizi bölmek parçalamak ve kuracakları devletçiklerle yer altı kaynaklarını sömürmek için bütün gücü ile ülkemize saldırmakta bizim askerlerimizi şehit eden fitnenin özünde bu yatmaktadır ,buna bazısı türk vatandaşı olan bir azınlıkta mualesef cehaletin bir yansıması olsa gerek gaflet ve ihanetle destek olmaktadır ,ülkemiz ekonomik olarak mualesef dışa bagımlı hale getirilmiştir,bankaların bir çogu yabancıların elindedir ,bir çok stratejik kuruluş özelleştirme adı altında yabancıların kontroluna geçmiştir , 1990 yıllarda körfez savaşını çıkaran güçler bu bölge üzerindeki uygulamalarını filiyata geçirttiler ve otuz altınıcı paralel olgusuylada gözümüzün önünde bir kürt bölgesi oluşturdular şimdi bu güçler son kozlarını oynuyorlar demekki buna cesaret edebiliyorlarsa TÜRK milletini iyi tanımıyorlar.ama neyseki bu milletteki yurt sevgisi tüm haşmetiyle devam etmektedir ,yeterki soguk kanlı blinçli ve sabırlı hareket etmesini bilelim ,çanakkaledeki destan her ortamdamda yeniden yazılır ,yeterki bizi mecbur bırakmasınlar ,esas olan barış içinde yaşamaktır ,bunun için bazen savaş kaçınılmazdır ,NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE. .
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.