- 656 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YABANCI MANYAKLIĞI
Yabancı manyaklığı bugün konumuzve bu ancak türk insanina ait bir özellik olsa gerek halkımızda aşağılık kompleksi olduğundan dolayı diğer milletlere hayranlıkla bakarlar.Genelde de merkezi avrupa milletlerine hayranlıkla bakarlar milletçe oluşan eziklik özenme bezenme imrenme durumu ,türklerden türkler diye sözederler sanki başka üçüncü sahışlar gibi kendi değerlerini kültürlerini sanatçılarını öğrenmeden ve bilmeden başka kültürlere hayran olur değerlerini incelerler....hayranlık duymayanlarıda ırkçı faşist türk aşığı diye nitelendirirler bu öyle bir hayranlıktır bize kendimizi unutturur.yabancılar türk mutfağına hayran kalır ama bizimkiler fransız mutfağını göreceksiniz ki derler; halbuki fransız osmanlıdan almıştır menüsünü ne şairler yazarlar çıkmıştır bu ülkeden ama yetmez yere göğe sığdıramayız yaban edebiyatını , nazim hikmeti yerden yere vur mevlenaya escinsel yakıştırması yaparlar, fakat oscar wilden escinselliğini ağızlarına almaya utanırlar.Bana göre yabancıyı kusursuz görmekde ayrıca bir ahmaklıktır...parise gittik tatilimizi avrupada geçireceğiza gibi söylemlere oldukça aşinadır kulaklarımız ..... henüz kendi ülkesinin kültür ve güzellklerinii keşfetmeden demir yığını eyfel kulesine olan hayranlık v.s ..ben hayatının büyük bölümünü yurtdışında geçirmiş biri olarak buna en uç nokta Avustralyayıda ekleyerek hiç bir okyanus benim güneyimin tadını veremez, benim kebabımın lezzeti yoktur hiç bir a- lacart restorantta, hiç bir müzik duygulandıramaz ruhumu benim müziğim kadar, hiç bir bayrak onurlandıramaz beni benim bayrağım kadar...
BERRIN KORKMAZ
YORUMLAR
bu türler maalesef benide deli eder...bunlar türk kaşığı ile yabancı dışkısı yemeyi, severler....gittikleri yerlerde hep aşağılandıkları halde....iki gün gitseler yirmi yıl anlatırlar....kısaca yumurtadan çıkıp kabuğunu beğenmezler...duyarlı kaleminizi kutluyorum saygılar