- 727 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
insan hakkı sahibi kölelik
yaşı küçük demişler...
büyütürüm demiş nüfusçu.
tecavüzcünün mantığı bu. ...ülkede.
hukuk bunun için var.canımın istediğini meşru hale getirmek için..üstünün hukuku bu..
şimdi soruyorum..firavuna köle olup iki öyün yemek yemekmi istersiniz/ fiyatı 700 lira..
yoksa dünyanın gelişmiş ülkesi türkiyede 300-600 lirayamı çalışırsınız..
300 lira alıp istediğini almaya istediğin yeri gezmeye özgürsün bu ülkede..
ayda trilyon kazanan da 300 lira kazanan da özgürdür ve eşittir bu ülkede..
sihirli deynekli adamın yakınları da eşittir şamar oğlanı da eşittir
-----------
-------
öldüren prensler hep suçsuz..köleler cezasını çekse bile hep suçlu..
güçlülerin çocukları hint ineklerinden daha dokunulmaz..
kölelerin çocuklarına okulda taciz hastanede taciz serbest..
yandaş işbirlikçi olanlara yalan iftira kanunsuzluk serbest
doğru konuşacaksan fikir söylemek örgütsel suç..
benim dinime benim kıbleme dönmezsen dinsizsin..inanç özgürlüğü mü..
------------
insan hakkımı ..güldürmeyin beni..
anadolu insanlık tarihi boyunca hiç bu kadar- son otuz yılda ki kadar- sefilleştirilmemiştir..
düşman valisi yapmamıştır yapılanları..
bu ülkede artık üstünlerin hukuku vardır..
tecavüz etmek istediklerinin yaşı büyükse küçültmek --küçükse büyütmek içindir artık hukuk..
yaşasın dilsiz şeytanlar-kahrolsun doğrucu davut lar..
YORUMLAR
Yazılanlara sonuna kadar katılırdım şu son ( hükümeti suçlayan ) cümleler olmasa.
Bu güne kadar farklı mıydı?
Niye bu hükümet güneh keçisi olsun?
Her şey öncekinden daha iyiye gidrken nedendir bunca hiddet.
Bu hükümet de terör, işsizlik ve fakirlikle mücadelede başarılı olamadı. Kabul.
Ama toplumun çürüyen ve demokrasi düşmanlarınca ele geçirilen müesseselerini düzeltti. Ve halen düzeltmeye devam ediyor.
Herkesin ana muhalefet olduğu bir ülke de çok manidar durum vardır. MHP ve CHP aynı söylemleri niye dillendirir?
Sayfalarca yazılıp tartışılabilecek bir konu.
Yazdıklarınıza değil hükümete haksızlık edişinize katılamadım.
Hükümet hatasızdır demiyorum. alternatifi yok diyorum.
Ne yazık ki bu böyle.
Sevgi ve selamlar.
10 numara bir yazı.
Mehmet ORTA
Değerli arkadaşım ,
Yazının sonunda vurguladığın "Dilsiz Şeytan" tabiri beni çok derinden etkileyen bir kavramdır. Peygamberimizin bu konudaki hadisini duyunca bir kaç gün kendime gelememiştim.
Sizin de belirttiğiniz gibi din artık yaşanılmaktan çıkmış,sadece itibar aracı olarak görülmektedir. Ben insanları üç'e ayırıyorum..
Çok Bilenler...Bunlar sadece bilir ,yaşamaz ve hissetmezler,sadece bildiklerini aktarıp muteber olam gayreti güderler
Çok inananalar...Bunlar da sadece inanır duygulanır dururlar...Amelleri yoktur.
Çok yaşayanlar...İşte bunlar hakikat sırrına ermiş müminlerdir.
Bu hal bizim memleketimizde "Bizim Hırsızımız".."Bizden Hırsızımız" kavramlarını geliştirdi ve yedirdi.
Sevgi ve saygımla değerli kardeşim