- 960 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Tanrı nankörlüğü affetmez kardeş
Dünyanın en beğefendi zeki çalışkan sızlanmayan harika adamıydı lukscu ..Galatasarayı batmaktan kurtarıp sıfır maliyetle takımı başarıdan başarıya koşturdu..Ödülümü adamı ve en başarılı oyuncusu ümit karanı kov yerine yağmacı arısı nı getir ve takımın hali ortada..
Milli takımın başında çocukluğundan itibaren dünyayı sırtında taşımış muhteşem insan Allah dostu zeki münevver hilm sahibi Şenol Güneş milli takımı dünya üçüncüsü yapıyor..Bütün işbirlikçi basın ve insan düşmanları takım şampiyon olmasın diye hakaretler yağdırmasına rağmen..Ödülü şenol güneşin yerine yağmacı arısı getirildi..
Türk milli takımı dünyadaki yerini dibe vurdurdu ..Ahlaken çöktü..İsviçre maçında insanlığa rezil olduk...
Ecevite milletin yaptığına ve şimdiki durumuna bakın..Bu millet kendine hizmet edenlere hep nankörlük etmiş..Şarlatanlara kanmış..Tanrının gazabına uğramıştır..
Her namazda nimet olarak cennete ulaştırdıklarının arasına ulaştır azıp sapmış ve gazabına uğramışlarınkine değil denince amiiiiiiin diyor..Ama sarhoşun dediği gibi anlamadan idraksizce..Yoksa bu kadar nankör ve azıp sapan bir millet olurmuyduk..
Vay bir kısım namaz kılanların halineki namazlarından gafildirler...
Tanrı nankörlüğü affetmez kardeş Yazısına Yorum Yap
"Tanrı nankörlüğü affetmez kardeş" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.