- 3335 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BEN SENİ ÖYLE SEVDİM SEVGİLİ...
Sığmadın cümlelere,ve hiçbir cümle seni yeterince tarif edebilecek kadar derin olmadı..
Çiçek çiçek açtın yüreğimde,gökkuşağı zayıf kaldı senin renklerinin karşısında.
üzerine çiğ taneleri düşmüş sarı bir güldün,kırmızıydın bir ateş gibi ve maviydin gökyüzü gibi..yüreğimin sınırlarından içeriye girmiştin bir kere,
yüreğimin en kuytu köşesinde bile sen vardın artık..
öylesine bendensin ki ölmüyorsun.ölsen,bende öleceğim sanki.çıkarsan içimden,bütün kanımda seninle birlikte akıp gidecek.öylesin işte, vücumdaki kan gibisin...
Seni seviyorum, çünkü bir ressamın çizebileceği en güzel tablosun sen. Renklerinle büyülüyorsun beni, hayran hayran bakıyorum sana. Ya da bir şairin yazabileceği en anlamlı şiir, sevdayı ve aşkı anlatan...
Sensiz olmaz çünkü; sensizlik ölüm gibi bir şey. Beni bu hayatta varlığın tutuyor. Nefes almamı, her güne umutla uyanmamı ve her gece huzurla uykuya dalmamı sadece senin varlığın sağlıyor. Sen olmazsan uykular haram, sabahlar günah bana...
Gizli bahçesi ruhumuzun aşk, kaçıp saklanığımız durup soluklandığımız kimi zaman nefessiz kaldığımız gizli bahçe.Gerçek aşkın bahçesi,mis kokulu yar kokan...
Orada sade seven ve sevilen yaşar, hıçkırıklarla kahkahalar dans eder.
Güpegündüz düşler yaşarız, zifiri karanlıklar güneşe dönüşür aşk olunca, aşık olunca... Şarkılar yükselir içinizden, bazen acılı bir melodiyle bir sokak ortasında kalakalırsınız, ağlamak utanılası değildir, saklamazsınız, durup müziğe karışır ağlarsınız, yanınızdan geçip gider görüntüler, sade onun gözleri ve gözyaşı görünür olur.
Yanınınızdaysa sevgili müziklerin neşelisi takılır, sarar her tarafınızı keyif, mutlulukla gözlerinin içine bakar tekrar tekrar fısıldarsınız sevdiğinizi, o varsa her müzik neşedir.
Aşk olmasaydı hangi müzik içinizi kanatırdı, dans ettirirdi...
Aşk olmasaydı şiirler okuyabilir miydiniz puslu havalarda sevgiliye sarılarak...
Aşk herkese yakışır; yüreğimizi aşka açtığımız, inandığımız sürece..
Sizin de eliniz ayağınız birbirine dolanmaz mı âşık olduğunuzda... Sabahın kör vakitlerinde ne yapacağınızı bilmez halde yatağınızda debelenip durmaz mısınız aşk varsa....
Aşk girdiği her yüreği darmadağın eder, kimi zaman bir uçurtmaya takılıp gökyüzünde uçarsınız umarsızca, kimi zaman saat tik takları arasında bir telefon sesine muhtaç, oturursunuz anlamsızca, bir ayrılık vaktinde sancılanır ruhunuz kalakalırsınız, ne yağmurlarda ıslanmak rahatlatır sizi ne de arkadaşlara sığınmak, onsuz nasıl nefes aldığınıza şaşarsınız üstelik...Yüzyıllardır ne çok şey yazılmıştır aşk üzerine, hangi ülkede ve hangi yüzyılda olduğunuz da önemli değildir aşk söz konusu olunca, insan insandır her renkte, her dinde ve her iklimde...
Aşk üzerine düşünmek ve yazmak ayrı bir mutluluktur,ve Hep zamansız gelir aşk. Seni nerde bulacağı belli olmaz. Aşk, dizginlenemez, azgın tutkulardan ibaret değildir. Çılgınlığı barındırır ama sadece "çılgınlık bu!" ifadesini kullanma özgürlüğün var tabii. Sırf bu yüzden itmeye kalkabilirsin aşkı ama bir süre sonra o çılgınlığın ne olduğunu merak edeceksin. Çünkü insansın. Çünkü aşktan kaçamazsın. Çünkü aşk yakalar seni...
İnsanın içine işleyen bir ayaza ev sahipliği yapan kış sabahında, seni düşündüğümde içime yayılan sıcaklığın, dışarıdaki iki metre karı bile eritebileceğini düşünüyorsam...
Uykudan yüzümde mutlu bir gülümseme ile kalkıp benimle birlikte uyanan güne senin adını veriyorsam...Evimin bütün duvarlarında senin yüzünü görüp, bana baktığını hi...ssediyorsam...Ve bu beni her gün hep aynı şekilde heyecanlandırıyorsa...
İçtiğim çayın şekeri,hayatımın neşe kaynağı, kahvaltımın her lokması sen oluyorsan...
Sokakta bana bakan her insan, yüzümdeki tarifsiz sevinci görüp hayrete düşüyorsa...
Sevdiğin şarkıyı defalarca başa alıp bıkmadan defalarca dinleyebiliyorsam...
O şarkının her sözüne seninle ilgili ayrı bir anlam yüklüyorsam...
Yüzlerce kişinin arasında bile gözlerim yalnızca seni arıyorsa...
Başımı döndüren şeyin aslında sadece gözlerin değil, sana olan aşkım olduğunu biliyorsam...
Yorucu bir günün sonunda ufacık bir sözünle, bir gülüşünle uzun bir tatilden dönmüş gibi enerji doluyorsam...Ve o enerjiyle hiç uyumadan günlerce çalışabileceğimi duyumsuyorsam...içimdeki sevginin gücüyle..
Gün boyu saatleri, dakikaları sayıp ’Neden geçmiyor bunlar’ diye hayıflanıyorsam...
Ve hep sana kavuşacağım anı bekliyorsam...
Kitap okurken seni düşünmekten kendimi alamayıp aynı satırı defalarca tekrar ediyorsam...satır aralarına hep senin ismini yazıyorsam..
Sonra sana bunu anlattığımda birlikte ne kadar güleceğimizi düşünüp keyifleniyorsam...
Seninle ilgili planlar yapıyorsam...geleceğe dair bembeyaz hayaller..
Sadece varsayımlara dayalı olsa bile o planları mükemmelleştirmek için her ayrıntının üzerinde dakikalarca düşünüyorsam...İzlediğim filmdeki başrol oyuncularının yerine kendimizi koyup ’Biz olsaydık böyle yapardık’ diyorsam...
Yüzyıllardır sevgililerin kullandıkları klasik sözcüklerin benim duygularımı anlatmaya yetmediğini fark ediyorsam...Yine de bunları söylemekten hiç ama hiç bıkmıyorsam...
Aşkımın coşkusunu sana yansıttığımda senin de bana aynı coşkuyla karşılık vereceğini biliyorsam...Kahkahanın en güzelini seninle atacağımı, yemeğin en güzelini seninle yiyeceğimi, içeceklerimin en keyiflisini seninle içeceğimi düşünüyorsam...
’Hayatının en anlamlı şeyi ne’ diye sorduklarında tereddüt bile etmeden senin adını verebiliyorsam...Sen benim için vazgeçilmez olmuşsun demektir..(alıntı kısmı)..
BEN SENİ ÖYLE SEVDİM SEVGİLİ,
Yüreğimden kuşlar havalandı,karların düştüğü yerlere.
sen gitme gel,ömür boyu yağan kar ol,beyaz düşlerime
kaynak sudan daha temizdir benim sevgim,sevgiyle sana yakarış hakkımdır benim.
sen gibi, kendim gibi... Sebep aramadan nedensiz
sevdim, bir sonsuzu paylaşır gibi
aklımın bittiği yerde sezgilerimle sevdim
üşüyordum,ayaksızdım dünyaya ilgisiz,
suyu yoktu yürekteki çiçeğin
senin yanında nefes alabilmenin
mutluluğuna erdiğim için
seni iç denizlerim de üşümeden çıplak ayak
dolaşabilmen için sevdim
büyüleyen gözlerinin esiri oluşumdandır belki
ya da gözleri iğdiş edilmiş aptal bir kör olduğum içindi
varlığını hissettiğim bu sevgi sebepsiz hiç birşeyin olmadığı nedenle sevdim,
ömrümce seni hiçbir şey istemedim,beklentisiz sevdim.
Bırak kendini bırak ki aşkın büyüsü sarsın seni.Tut elimi birlikte çıkalım bu yolculuğa. Yarınsız zamanların iki yolcusu olalım. Kaygısızca yaşayalım aşkı, eriyelim birbirimizde. Yüreklerimiz birbirimiz için atsın, soluklarımız birbirine karışsın. Tutkunun alevleri dalga dalga sararken bedenlerimizi.Biz aşka teslim olalım sevgili...işte,
Ben seni öyle sevdim sevgili....
Ben seni kocaman bir yürekle sevdim sevgili.Gözlerim değil,yüreğimdi seni gören.
Sen damarlarımdaki kana karışıp geldin,oturdun yüreğime.
bir başka yerde olamazdın zaten.
sen,benim en değerli yerimde,yüreğimde olmalıydın ve orada kalmalıydın zaten.
seni severken dünyayıda sevdim ben.
ve herşeye rağmen sevdim seni.güçlüydüm ve aşamayacağım hiçbir zorluk yoktu.
koca bir kente koca bir ülkeye kafa tutabilirdim.....
sana ulaşmamı engelleyecek herşeyi eritirdim,kül ederdim.sana ulaştığımdaysa sakin bir göle dönüşürdüm ve o göle bir tek sen girebilirsin Sevgili...
ölmeyecektim çünkü sen ölmezliğin ta kendisiydin....ölsen,bende öleceğim sanki.çıkarsan içimden,bütün kanımda seninle birlikte akıp gidecek.vücumdaki kan gibisin,damarlarımda dolaşıyorsun...öylesin işte,Ben seni öyle sevdim sevgili...
Hani çok seversin ya birini hasreti dolar taşar içinde....hani sevdigini bir saniye bile görmek için dünyaları verirsin ya işte öyle birşeydir aşk
Aşk deyince içimiz acıyorsa
aşk deyince gözlerimiz doluyorsa
aşk deyince sol tarafta bir sızı hissediyorsan aşıksın demektir
Aslında aşka kelimeler yetmez diyorlar ya işte öyle birşey
hani hiç dinlemedigi şarkı sözlerini bile dikkatle dinler ya işte aşktır o
aşka kelimler yetmez sevgili,aşkı yaşayan kalptir..
kalbin kelimelere ihtiyacı yoktur çünkü o kendisi ayrı bir dünyadır
ama sığmıyor içime, taşıyorum adeta aşkım dile gelsede anlatsa kelimeler yetmiyor
yazıyorum 1 sayfa olmadı bu anlatmıyor aşkımı diyorum,işte öyle birşey
BEN SENİ ÖYLE SEVDİM SEVGİLİ...öykü gülen güven
YORUMLAR
Sev kalbinin son atışına kadar sev....çünkü;zaman akıp gidecektir kuşkusuz.ama zaman size unutmayı değil,alışmayı öğretecektir sadece.ve mevsim ne olursa olsun yüreğinizde taşıdığınız sürece o sevgili yalnızca sizinle olacaktır herzaman ve heryerde.yeterki siz aşkınıza sadık kalın...
Sevdiğin kişilere sevgi dolu sözler söylemen gerektiğini, belki bunun onu son kez görüşün olabileceğini öğrendim.
Gerçek dostluğun ve gerçek aşkın, aramızda uzak mesafeler olsa bile büyüdüğünü öğrendim.
Bir arkadaşın, ne kadar iyi olursa olsun seni üzebileceğini, ve senin yine de onu affetmen gerektiğini öğrendim.
Kalbin ne kadar kırılmış olursa olsun, dünyanın senin acılarından dolayı durmayacağını öğrendim.
İnsanları üzmeden ve duyarlı olarak kendi fikirlerini söylemenin çok zor olduğunu öğrendim
Sevmeyi ve sevilmeyi öğrendim.ve ebedi aşk için asla vazgeçmemeyi öğrendim...öykü gülen
Hayat,sevmeyi bilecek,
bilmiyorsa öğrenecek tadacak sunacak paylaşacak ve böyle sevgilerle bütün sevgileri çoğaltabilecek kadar anlamlıdır,unutma..
Hayatı sevmek için
Tutulmamış birkaç dilek tutun, selam verin terk ettiğiniz yüreklere...
“Eksilir” diye korkmayın insanlığınız, çoğaltmak için sıvayın kollarınızı...
uçurumlarda yaşamak uçuruma tutunmak yerine yüreğinize tutunun...öykü gülen güven
Aslında sevgili sevmek demek ,hayatı sevmek demektir…
Bir canı önemsemek ,onu özelleştirmek kendine olan inancıdır sevenin…
Severken erkeğimizi , kadınımızı, içimizdeki umutların aydınlığına göredir sevginin büyüklüğü…
Sevmek , kişinin aynasıdır..
Sevme biçimi bile kişiyi anlatır size ,kimyasını ,ruhunu…
Bazen için için Sevilir…
Bazen dillene dillene...
Aşk; Sınır tanımayan, kalıpları olmayan, ötelerden yüreklere nakşedilmiş sonsuz bir duygudur.
Aşk; Yüreklerde büyük izler bırakan, artçıları eksik olmayan, ömür de bir veya birkaç kez gelen bir depremdir.
Aşk; Çoğu kez yenilgiyi kabul etmek, elde edememek, elde ettiğinde bittiğini bilmektir.
Aşk; Tarifi olmayan duygu karşısında beyaz bayrak sallamak, maşukun peşinde köle olmaktır.
Aşk; Çölde bir serap görmek, peşinden koşup yakalayamamak, Sonu meçhul bir yolculuğun içinde savrulmaktır.
Aşk; Ecel gelmeden gün içinde defalarca can vermek, ölüme hasret duyarcasına sürünmektir.
Aşk; Yârin yüreğine ulaşamamak, ızdıraptan haz almak, gözlerden minik damlalar akıtmaktır.
Aşk; Akıl çatısına gönül bayrağının dikmek, deliliğe eşdeğer bir duygu ile bir hayat sürmektir.
Aşk; Uyanmamak istercesine bir düşe banmak, fiziksel özelliği nasıl olursa olsun yâri güzel görmek, dışarıdaki kalabalıklarda yalnızlıkla, yalnızlığında içindeki kalabalıkla yaşamaktır
Aşk; Gizemdir, sürprizdir zamansızdır, şaşırtıcıdır
Kalpleri ne zaman fethedeceği belli olmayan bir duygudur
Aşk; Ölümle yaşam arasında tampon bir bölgede yaşamaktır. Yüreğinin bir yanının su toplamasıdır. Kelimelerin derin duygu karşısında aciz kalmasıdır.
Aşk; Candan vazgeçip candaki cananı düşünmek, Yârin yüreğine demir atmak, bir daha çıkmamak için gemileri yakmaktır.
Aşk; Yârin gönlünde bir nokta olmaktan bile mutluluk duymak, dünyanın en tatlı acısını tatmaktır
Biliyorum...
Geleceksin bir gün,
Hiç umulmadık bir anda,
Düşen cemrelerin ilkinde,
Belki de sonuncusunda.
Ya da,
Ağustos böceklerinin
Geveze ötüşlü gecelerin birinde!
Avuçlarında bir tutam çiçek,
Boynun gibi bükük,
Çalacaksın kapımı...
Biraz tedirgin, biraz da ürkek.
Belki de,
Uykularımın en güzel yerini böleceksin!
Ya da,
Penceremden içeriye süzülen,
Sabahın ilk ışıklarında.
Yanakların ıslak, dudakların kurumuş,
Omuzlarında yorgunluk,
"Ben geldim" diyeceksin...
Diyeceksin de!
Duymamış gibi yapacağım bende!
Belki yalvarırsın diye.
Açmakta zorlanacağım bir müddet;
Gururumun sürgüsünü!
İnat edecek yıkılmamaya,
Yokluğunda ördüğüm duvarlar.
Biliyorum...
Yenik düşeceğim daha sonra,
Yanaklarından süzülen yaşlara!
Sen, ümitsizliğe düşmek üzereyken,
Öldüreceğim nefretimi.
Ellerine uzanacak sevdamın elleri,
Onurumu dinlemeyip!
"Haydi gir içeri" diyecek yüreğim,
Avaz avaz özlemlerine.
Biliyorum...
Bir gün geleceksin,
Yokuşlu yollara,akışlı yıllara rağmen!
Geleceksin çünkü;
Büyük aşkların vuslatını,
Tarih yazar sevgilim..